AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er snart 20, og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har alltid hatt fast kjæreste, og nå har jeg vært sammen med kjærsten min i snart 11 måneder. Jeg har aldri vært i nærheten av å få noen som helst orgasme, verken alene eller med partner - frem til nå. Nå har jeg blitt veldig trygg på typen min når det kommer til sex (mer enn noen gang før, kanskje fordi jeg har blitt eldre?). Uansett, når jeg sitter oppå han under sex, så penetrerer jeg ikke penis. Jeg sitter dypt ned på den, og nærmest gynger frem og tilbake slik at klitoris blir stimulert av skambenet hans. Aldri har jeg opplevd den følelsen jeg får når jeg gjør det over en liten stund! Det varmer, dunker og er bare en helt uforklarlig følelse. Så jeg regner med at jeg er på rett vei! Men problemet er at det STOPPER etter kanskje 5-6 sekunder. Helt borte, helt vekk. Og da er sexlysten borte. Dette plager meg intenst! Ihvertfall siden jeg vet jeg er så nær. Kan noen snakke litt erfaring til meg? Noen som har vært i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre for å prøve å få det til å fortsette? Og har dere noen tips til stillinger som gir dere orgasme? Jeg er desperat! Dette plager meg, og samtidig blir typen min "lei seg".
Gjest Eurodice Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er snart 20, og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har alltid hatt fast kjæreste, og nå har jeg vært sammen med kjærsten min i snart 11 måneder. Jeg har aldri vært i nærheten av å få noen som helst orgasme, verken alene eller med partner - frem til nå. Nå har jeg blitt veldig trygg på typen min når det kommer til sex (mer enn noen gang før, kanskje fordi jeg har blitt eldre?). Uansett, når jeg sitter oppå han under sex, så penetrerer jeg ikke penis. Jeg sitter dypt ned på den, og nærmest gynger frem og tilbake slik at klitoris blir stimulert av skambenet hans. Aldri har jeg opplevd den følelsen jeg får når jeg gjør det over en liten stund! Det varmer, dunker og er bare en helt uforklarlig følelse. Så jeg regner med at jeg er på rett vei! Men problemet er at det STOPPER etter kanskje 5-6 sekunder. Helt borte, helt vekk. Og da er sexlysten borte. Dette plager meg intenst! Ihvertfall siden jeg vet jeg er så nær. Kan noen snakke litt erfaring til meg? Noen som har vært i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre for å prøve å få det til å fortsette? Og har dere noen tips til stillinger som gir dere orgasme? Jeg er desperat! Dette plager meg, og samtidig blir typen min "lei seg". Å penetrere betyr å trenge inn i. Jenter kan nødvendigvis ikke penetrere en gutt, hvis man da ikke snakker om å penetrere hans anus med en dildo eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Å penetrere betyr å trenge inn i. Jenter kan nødvendigvis ikke penetrere en gutt, hvis man da ikke snakker om å penetrere hans anus med en dildo eller lignende. Jaja, my mistake. Jeg tenkte da "inn og ut"
Jellybean78 Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er snart 20, og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har alltid hatt fast kjæreste, og nå har jeg vært sammen med kjærsten min i snart 11 måneder. Jeg har aldri vært i nærheten av å få noen som helst orgasme, verken alene eller med partner - frem til nå. Nå har jeg blitt veldig trygg på typen min når det kommer til sex (mer enn noen gang før, kanskje fordi jeg har blitt eldre?). Uansett, når jeg sitter oppå han under sex, så penetrerer jeg ikke penis. Du kan trøste deg med at få andre jenter gjør det heller (penetrerer penis)
Gjest dynetrekk Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Du kan trøste deg med at få andre jenter gjør det heller (penetrerer penis) Endret 13. oktober 2011 av dynetrekk
womenwomen Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er snart 20, og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har alltid hatt fast kjæreste, og nå har jeg vært sammen med kjærsten min i snart 11 måneder. Jeg har aldri vært i nærheten av å få noen som helst orgasme, verken alene eller med partner - frem til nå. Nå har jeg blitt veldig trygg på typen min når det kommer til sex (mer enn noen gang før, kanskje fordi jeg har blitt eldre?). Uansett, når jeg sitter oppå han under sex, så penetrerer jeg ikke penis. Jeg sitter dypt ned på den, og nærmest gynger frem og tilbake slik at klitoris blir stimulert av skambenet hans. Aldri har jeg opplevd den følelsen jeg får når jeg gjør det over en liten stund! Det varmer, dunker og er bare en helt uforklarlig følelse. Så jeg regner med at jeg er på rett vei! Men problemet er at det STOPPER etter kanskje 5-6 sekunder. Helt borte, helt vekk. Og da er sexlysten borte. Dette plager meg intenst! Ihvertfall siden jeg vet jeg er så nær. Kan noen snakke litt erfaring til meg? Noen som har vært i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre for å prøve å få det til å fortsette? Og har dere noen tips til stillinger som gir dere orgasme? Jeg er desperat! Dette plager meg, og samtidig blir typen min "lei seg". Slutt på p-pillene og bruk hormonfri prevensjon. Damer som går på p-piller har ofte liten sexlyst og store problemer med å oppnå orgasme. Tror dette er typisk for kvinner som bruker p-piller,nettopp forde sexlysten blir så svak hos mange. P-piller lurer jo kroppen hormonelt til å tro at den allerede er gravid (derfor ømme bryster bl.annet som bi-virkning og redusert sexlyst med redusert fuktighet og lubrikasjon av underlivet) Uten skikkelig lubrikasjon og opphissels.Blir selvfølgelig underlivet mindre følsomt enn det ellers ville vært. I mer naturlig tilstand.
Erotisk Flukt Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Om den bare varer i 5-6 sekunder, så høres nesten det ut som at det er orgasmen... -Domino
womenwomen Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er snart 20, og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Har alltid hatt fast kjæreste, og nå har jeg vært sammen med kjærsten min i snart 11 måneder. Jeg har aldri vært i nærheten av å få noen som helst orgasme, verken alene eller med partner - frem til nå. Nå har jeg blitt veldig trygg på typen min når det kommer til sex (mer enn noen gang før, kanskje fordi jeg har blitt eldre?). Uansett, når jeg sitter oppå han under sex, så penetrerer jeg ikke penis. Jeg sitter dypt ned på den, og nærmest gynger frem og tilbake slik at klitoris blir stimulert av skambenet hans. Aldri har jeg opplevd den følelsen jeg får når jeg gjør det over en liten stund! Det varmer, dunker og er bare en helt uforklarlig følelse. Så jeg regner med at jeg er på rett vei! Men problemet er at det STOPPER etter kanskje 5-6 sekunder. Helt borte, helt vekk. Og da er sexlysten borte. Dette plager meg intenst! Ihvertfall siden jeg vet jeg er så nær. Kan noen snakke litt erfaring til meg? Noen som har vært i samme situasjon? Hva kan jeg gjøre for å prøve å få det til å fortsette? Og har dere noen tips til stillinger som gir dere orgasme? Jeg er desperat! Dette plager meg, og samtidig blir typen min "lei seg". Du kan ikke få orgasme alene under onani ? Det høres litt unormalt ut i din alder,de fleste på din alder og mye yngre kan dette. Trodde alle som hadde en normal sexdrift av kvinner både onanerer jevnlig og får orgasmer jevnlig.
Gjest dynetrekk Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Du kan ikke få orgasme alene under onani ? Det høres litt unormalt ut i din alder,de fleste på din alder og mye yngre kan dette. Trodde alle som hadde en normal sexdrift av kvinner både onanerer jevnlig og får orgasmer jevnlig. Ja.. Syns det er helt forferdlig! Men på en annen side igjen, så er vi en venninnegjeng på 6 stykker. Og er faktisk kun en av oss som har fått orgasme? Og alle oss er seksuelt aktive. Syns det er utrolig kjedlig, for jeg elsker sex, og nyter alt som har med det å gjøre. Jeg er svært seksuelt trygg på meg selv nå, og skjønner ikke hvorfor. Jeg begynte også å onanere veldig tidlig, og vet selv hva jeg liker og foretrekker! Men likevel kommer jeg ikke lenger enn til at det er "godt"..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Ja.. Syns det er helt forferdlig! Men på en annen side igjen, så er vi en venninnegjeng på 6 stykker. Og er faktisk kun en av oss som har fått orgasme? Og alle oss er seksuelt aktive. Syns det er utrolig kjedlig, for jeg elsker sex, og nyter alt som har med det å gjøre. Jeg er svært seksuelt trygg på meg selv nå, og skjønner ikke hvorfor. Jeg begynte også å onanere veldig tidlig, og vet selv hva jeg liker og foretrekker! Men likevel kommer jeg ikke lenger enn til at det er "godt".. Det finnes mennesker som ikke klarer å få orgasme uansett hvor mye de nyter sexen. Utrolig kjipt men sånn er det. Du må nesten bare forsøke videre uten å stresse. Men er du sikker på at du ikke får orgasme da? Jeg blir akutt avkåtet med en gang jeg får orgasme.
Raven Emerald Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 Du kan ikke få orgasme alene under onani ? Det høres litt unormalt ut i din alder,de fleste på din alder og mye yngre kan dette. Trodde alle som hadde en normal sexdrift av kvinner både onanerer jevnlig og får orgasmer jevnlig. De fleste? Det er faktisk svært normalt at kvinner ikke får orgasme. Det som er greia med deg, WW, er at du hele tiden sammenligner med deg selv. Og alt som faller utenfor, er "unormalt". Det stemmer ikke alltid... 3
Gjest dynetrekk Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 Det finnes mennesker som ikke klarer å få orgasme uansett hvor mye de nyter sexen. Utrolig kjipt men sånn er det. Du må nesten bare forsøke videre uten å stresse. Men er du sikker på at du ikke får orgasme da? Jeg blir akutt avkåtet med en gang jeg får orgasme. Hvis jeg er en av dem, så kan jeg ærlig si jeg blir lei meg altså. Ja, jeg har aldri stresset med det, utrolig nok. Har tenkt på det, men er aldri et "mål" jeg har som presser på hodet mitt under sexen. Men som du sier, kanskje jeg rett og slett har fått orgasme? Er bare det at som sagt så syntes jeg den varer så kort. Det vet jo jeg tross alt ingenting om, men du vet, tv og filmer. Tar jo helt av. Hehe:-) Takk som svarer!:-D
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Damer som går på p-piller har ofte liten sexlyst og store problemer med å oppnå orgasme. Feil. Mindre sexlyst ja, men ikke nødvendigvis problemer med å oppnå orgasme. Det er som oftest bare snakk om å være litt "treg på avtrekkern". Når man først hiver seg rundt og har sex, har p-piller liten eller ingen innvirkning på hvor lett man får orgasme. Og by the way; mange damer blir mer sexlystne av å være gravid, og slett ikke alle blir tørre av å gå gravid. Men det har du jo ingen forutsetning for å vite heller, siden du aldri har vært gravid, så du er unnskyldt. 1
womenwomen Skrevet 13. oktober 2011 #15 Skrevet 13. oktober 2011 Feil. Mindre sexlyst ja, men ikke nødvendigvis problemer med å oppnå orgasme. Det er som oftest bare snakk om å være litt "treg på avtrekkern". Når man først hiver seg rundt og har sex, har p-piller liten eller ingen innvirkning på hvor lett man får orgasme. Og by the way; mange damer blir mer sexlystne av å være gravid, og slett ikke alle blir tørre av å gå gravid. Men det har du jo ingen forutsetning for å vite heller, siden du aldri har vært gravid, så du er unnskyldt. Man skal ikke kødde med kroppen. Den er perfekt som den er hormonmessig- før p-piller ødelegger den naturlige hormonproduksjon av androgennivåer,østrogennivåer og testosteron og gestagen nivået.Blir det ubalanse i dette- har det selvfølgelig negativ innvirkning på kroppen. Vell JEG har prøvd 2 typer p-piller selv og begge hadde stor bivirkning på kroppen min selv om jeg har en medfødt sterk sexlyst. Noe jeg merket etter bare 3 mnd. bruk. Da orket jeg ikke mer og sluttet.Siden har jeg aldri brukt p-piller. Puppene var grusomt ømme. Sexlysten nesten helt ikke-existerende, vanskelig og ubehagelig å ha sex rett og slett.Når man ikke tenner, ikke blir våt nok og underlivet føles "rart " og annerledes ut. Ikke errigert vev og ikke skikkelig lubrikert. Dette kan også være direkte årsak til støtsmerter og ubehagelig, og t.o.m vond sex. Redusert nytelse. Nyere Forskning viser at p-piller kan gi smertefulle samleier,og være direkte årsak til et dårlig sexliv.OG LANGVARIG, ÅREVIS BRUK AV P-PILLER KAN ØDELEGGE DIN KROPPS NATURLIGE HORMONPRODUKSJON PERMANENT på livstid. Slik at selv om du slutter på de. Så vil ikke sexlysten komme tilbake. Heller ikke din naturlige hormonproduksjon. Klart årevis bruk er skadelig.... Ingen tvil.
PecanPie Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Man skal ikke kødde med kroppen. Den er perfekt som den er hormonmessig- før p-piller ødelegger den naturlige hormonproduksjon av androgennivåer,østrogennivåer og testosteron og gestagen nivået.Blir det ubalanse i dette- har det selvfølgelig negativ innvirkning på kroppen. Vell JEG har prøvd 2 typer p-piller selv og begge hadde stor bivirkning på kroppen min selv om jeg har en medfødt sterk sexlyst. Noe jeg merket etter bare 3 mnd. bruk. Da orket jeg ikke mer og sluttet.Siden har jeg aldri brukt p-piller. Puppene var grusomt ømme. Sexlysten nesten helt ikke-existerende, vanskelig og ubehagelig å ha sex rett og slett.Når man ikke tenner, ikke blir våt nok og underlivet føles "rart " og annerledes ut. Ikke errigert vev og ikke skikkelig lubrikert. Dette kan også være direkte årsak til støtsmerter og ubehagelig, og t.o.m vond sex. Redusert nytelse. Nyere Forskning viser at p-piller kan gi smertefulle samleier,og være direkte årsak til et dårlig sexliv.OG LANGVARIG, ÅREVIS BRUK AV P-PILLER KAN ØDELEGGE DIN KROPPS NATURLIGE HORMONPRODUKSJON PERMANENT på livstid. Slik at selv om du slutter på de. Så vil ikke sexlysten komme tilbake. Heller ikke din naturlige hormonproduksjon. Klart årevis bruk er skadelig.... Ingen tvil. Kilde til den nyere forskningen din? Ellers har jeg selv opplevd en voldsom oppsving i sexlysten etter at jeg sluttet med all prevansjon. Ja, det er en risk å ta mtp. graviditet, men jeg er i et stabilt forhold hvor vi ofte diskuterer prevansjon/ikke prevansjon. På akkurat det punktet støtter jeg deg, WW (men jeg kan ikke uttale meg om linken mellom p-piller og orgasme). For å svare på TS' spørsmål: Prøv å ligge på ryggen med beina på skuldrene til partnere din. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er av den oppfatning at du må klare å gi deg selv en orgasme før du kan jobbe med å få det i sammen med partneren.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Sitt opp på han, med ryggen til og ri, med en vibrator på klitoris samtidig. Kommer til å gjøre underverker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå