AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #21 Skrevet 14. oktober 2011 Ang FB så har jeg nettopp blokkert en person pga mas. Det finnes fb sider for single hvor man kan chatte via innboks uten å være venner på fb. Sidene legger ut statuser som man svarer på, eks hva skal dere i helga? Hva ønsker du av en partner osv. Så en dag fikk jeg en meldig fra en i bergen (flytur å reise dit)som lurte på om vi kunne bli kjent og se om vi hadde kjemi. Det var et relativt hyggelig brev så jeg svarte at vi sikkert kunne sende litt meldinger frem og tilbake. Jeg stilte noen spørsmål om han og fortalte kort om meg selv (for at han skulle vite at jeg IKKE er flyttbar og at å legge ut på lange reiser er uaktuelt). Fikk svar etter noen dager hvor han 1. svarer ikke på alt jeg spør om 2. han mener vi har god kjemi (?) 3. han vil ha mobilnummeret mitt Så jeg svarer at jeg ikke har kjent kjemi enda og at jeg ikke ønsker å gi ut mobilnummeret til "fremmede" men vi kan skrive noen flere meldinger. Nytt svar fra han: 1. svarer fortsatt ikke på det jeg spør om 2. vil bli venn på face da så vi kan chatte I mellomtiden er jeg både syk og overarbeidet med hauger av oppgaver så jeg er ikke på nett på flere dager. Når jeg logger meg inn på face har han send en sint melding, les: Hvorfor svarte du ikke på forrige brev? du sa klart kan vi bli kjent å date, da må du nesten vise litt interesse å svare også??? så hva skjer har du fremdeles lyst å bli kjent? bare gi et ærlig svar!!! I tilegg mener han at jeg har skrevet klart at vi skal date (???). Tenkte at han her må være noe ustabil så etter å ha tenkt litt på om jeg skal svare høflig avvisende (noe som sikkert får han til å klikke i innboksen)eller ignorere han helt (da klikker han nok og)så gjorde jeg kort prosess og blokkerte han. Erfaing tilsier at typer som hevder å ha rettigheter i fht til meg (allerede FØR vi har data) er skumle typer. Å herregud.. hvor patetisk går det an å bli! Hvor mye oppnår man liksom med å gi motparten en skyllebøtte fordi de ikke er interessert? . Jeg skal definitivt ikke legge flere til på FB, innser jo at det var en stor tabbe. Men det koster jo ingenting å slette dem, heldigvis... TS
makkapakka Skrevet 14. oktober 2011 #22 Skrevet 14. oktober 2011 pleier ikke å svare i heletatt på maset. Et svar høflig nei, betyr bare at de tolker det som svar tilbake så ender det likevel til slutt opp med at du må være ufhølig for å få fred. så ikke svar!
Gjest bellabulla Skrevet 17. oktober 2011 #23 Skrevet 17. oktober 2011 det går an å sende innboksmelding på fb uten å være venner, fyi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå