AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg får endel meldinger på sukker, fra folk som jeg bare kjenner at jeg absolutt ikke har kjemi med. Det er bare det at DE tror vi kommer til å få knallkjemi, bare vi får en sjans til å treffes. Er det noe jeg virkelig avskyr, så er det MAS! Og spesielt fra folk som sender Facebookmeldinger om hvor kjekk og herlig og sexy jeg ser ut (uten å vite en dritt om meg annet enn hvordan jeg ser ut), og deretter sender to meldinger for å mase etter svar på den første... osv Hva skriver man? Jeg har ikke lyst til å være bitch og be dem reise til det stedet jeg mener de hører hjemme Men samtiding har jeg overhodet ikke lyst til å møte dem irl, eller være en av de kjipe som bare slutter å svare
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Samma med meg, TS. Til nå har jeg oversett de useriøse og meldinger fra folk uten bilde. De mer seriøse har jeg svart høflig uten å oppmuntre til mer samtale. Ser ut til å fungere. Men hvorfor legger du de til på facebook hvis du ikke er interessert? Er ikke det å oppmuntre til mer kommunikasjon dere i mellom? 2
Gjest Apophis Skrevet 13. oktober 2011 #3 Skrevet 13. oktober 2011 Bare si "nei takk, ikkje interessert". Evt at du har noen andre i kikkerten
Mr.Omg Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Nå er ikke jeg en masete kar selv, men "ok." eller "k." er en ganske god samtalestopper. Det er viktig å huske punktum, for da er det verst. Hater når damer svarer sånn på sms 1
Gjest fjosa Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Enig i at man bør svare, men om de ikke godtar et nei, skylder du dem ikke noe. Bare ignorer eller slett.
Ashitaka Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Du har jo "Lim inn høflig avslag" linken med meldingen "Jeg tror dessverre ikke at vi passer helt sammen. Lykke til videre!" som er en show stopper for de fleste og viss de maser videre ville jeg bare ignorert de siden då har man gitt en klart signal.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Man skylder overhode ingenting, men siden jeg er høflig av natur så skriver jeg som regel at jeg ikke er interessert og ønsker lykke til videre. Før ignorerte jeg,men synes den er litt kjip.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Du har jo "Lim inn høflig avslag" linken med meldingen "Jeg tror dessverre ikke at vi passer helt sammen. Lykke til videre!" som er en show stopper for de fleste og viss de maser videre ville jeg bare ignorert de siden då har man gitt en klart signal. Enig med denne!
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Men hvorfor legger du de til på facebook hvis du ikke er interessert? Er ikke det å oppmuntre til mer kommunikasjon dere i mellom? Bra poeng! 1
Gjest Cecilia L Skrevet 14. oktober 2011 #10 Skrevet 14. oktober 2011 Du har jo "Lim inn høflig avslag" linken med meldingen "Jeg tror dessverre ikke at vi passer helt sammen. Lykke til videre!" som er en show stopper for de fleste og viss de maser videre ville jeg bare ignorert de siden då har man gitt en klart signal. Støttes. Men kun om det er snakk om avslag på en førstemelding. Om du har involvert deg og pratet en stund med noen, synes jeg ikke du kan bruke denne. Ellers så forstår heller ikke jeg hvorfor du legger disse mennene til på Facebook...
Facepainter Skrevet 14. oktober 2011 #11 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg får endel meldinger på sukker, fra folk som jeg bare kjenner at jeg absolutt ikke har kjemi med. Det er bare det at DE tror vi kommer til å få knallkjemi, bare vi får en sjans til å treffes. Er det noe jeg virkelig avskyr, så er det MAS! Og spesielt fra folk som sender Facebookmeldinger om hvor kjekk og herlig og sexy jeg ser ut (uten å vite en dritt om meg annet enn hvordan jeg ser ut), og deretter sender to meldinger for å mase etter svar på den første... osv Hva skriver man? Jeg har ikke lyst til å være bitch og be dem reise til det stedet jeg mener de hører hjemme Men samtiding har jeg overhodet ikke lyst til å møte dem irl, eller være en av de kjipe som bare slutter å svare Ikke bruk menn bare for å føle deg bedre. 1
Gjest Håpløs Skrevet 14. oktober 2011 #12 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg lar bare være å svare. Er det mennene gjør mot meg også, synes det et helt greit.
Siggen! Skrevet 14. oktober 2011 #13 Skrevet 14. oktober 2011 Nå er ikke jeg en masete kar selv, men "ok." eller "k." er en ganske god samtalestopper. Det er viktig å huske punktum, for da er det verst. Hater når damer svarer sånn på sms Haha! det er MAX annoying! Det er på førsteplass over svar som irriterer : P Men absolutt en veldig god samtalestopper. Eller "hehe " hvis vedkommede har skrevet et langt brev som på en måte forventer et ordentlig svar. Da skal jeg love deg "hehe;)" funker som en bra bremsepedal..
Knirke Skrevet 14. oktober 2011 #14 Skrevet 14. oktober 2011 Men hvorfor legger du de til på facebook hvis du ikke er interessert? Er ikke det å oppmuntre til mer kommunikasjon dere i mellom? Jeg visste ikke at man måtte være hypp på alle Facebookvennene sine... Det er jo ikke verre enn å slette dem hvis de maser for mye? 1
Gjest Nordavind Skrevet 14. oktober 2011 #15 Skrevet 14. oktober 2011 Haha! det er MAX annoying! Det er på førsteplass over svar som irriterer : P Men absolutt en veldig god samtalestopper. Eller "hehe " hvis vedkommede har skrevet et langt brev som på en måte forventer et ordentlig svar. Da skal jeg love deg "hehe;)" funker som en bra bremsepedal.. +100000
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2011 #16 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg visste ikke at man måtte være hypp på alle Facebookvennene sine... Det er jo ikke verre enn å slette dem hvis de maser for mye? Det er ikke viktig å ha flest mulig Facebookvenner.
Knirke Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Det er ikke viktig å ha flest mulig Facebookvenner. Såååå.. Si at jeg har 10 venner, og 5 av dem er ikke i nær familie. Må jeg være hypp på dem for at de skal fortjene plassen sin?
Gjest Cecilia L Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Såååå.. Si at jeg har 10 venner, og 5 av dem er ikke i nær familie. Må jeg være hypp på dem for at de skal fortjene plassen sin? Nei. Men det å ukritisk legge til menn som man chatter litt med på Sukker og ymse, og samtidig klager over at man får uønsket respons? Referanse TS. 3
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 Såååå.. Si at jeg har 10 venner, og 5 av dem er ikke i nær familie. Må jeg være hypp på dem for at de skal fortjene plassen sin? Da er det sunnere å ha venninner i stedet.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #20 Skrevet 14. oktober 2011 Ang FB så har jeg nettopp blokkert en person pga mas. Det finnes fb sider for single hvor man kan chatte via innboks uten å være venner på fb. Sidene legger ut statuser som man svarer på, eks hva skal dere i helga? Hva ønsker du av en partner osv. Så en dag fikk jeg en meldig fra en i bergen (flytur å reise dit)som lurte på om vi kunne bli kjent og se om vi hadde kjemi. Det var et relativt hyggelig brev så jeg svarte at vi sikkert kunne sende litt meldinger frem og tilbake. Jeg stilte noen spørsmål om han og fortalte kort om meg selv (for at han skulle vite at jeg IKKE er flyttbar og at å legge ut på lange reiser er uaktuelt). Fikk svar etter noen dager hvor han 1. svarer ikke på alt jeg spør om 2. han mener vi har god kjemi (?) 3. han vil ha mobilnummeret mitt Så jeg svarer at jeg ikke har kjent kjemi enda og at jeg ikke ønsker å gi ut mobilnummeret til "fremmede" men vi kan skrive noen flere meldinger. Nytt svar fra han: 1. svarer fortsatt ikke på det jeg spør om 2. vil bli venn på face da så vi kan chatte I mellomtiden er jeg både syk og overarbeidet med hauger av oppgaver så jeg er ikke på nett på flere dager. Når jeg logger meg inn på face har han send en sint melding, les: Hvorfor svarte du ikke på forrige brev? du sa klart kan vi bli kjent å date, da må du nesten vise litt interesse å svare også??? så hva skjer har du fremdeles lyst å bli kjent? bare gi et ærlig svar!!! I tilegg mener han at jeg har skrevet klart at vi skal date (???). Tenkte at han her må være noe ustabil så etter å ha tenkt litt på om jeg skal svare høflig avvisende (noe som sikkert får han til å klikke i innboksen)eller ignorere han helt (da klikker han nok og)så gjorde jeg kort prosess og blokkerte han. Erfaing tilsier at typer som hevder å ha rettigheter i fht til meg (allerede FØR vi har data) er skumle typer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå