Cajsa Skrevet 5. desember 2003 #1 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå er det klart: Det blir vinterbryllup 05.02.2005. Er så glad, måtte bare dele det med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. desember 2003 #2 Del Skrevet 5. desember 2003 Grattis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 5. desember 2003 #3 Del Skrevet 5. desember 2003 grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Gratulerer! Så koselig. Blir litt misunnelig når jeg hører og leser om alle dere som skal gifte dere, men jeg blir vel gift en dag jeg også. Det blir vel mye planlegging fremover da? Dessuten så gifter dere dere bare 4 dager før bursdagen min. :D Rett måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 6. desember 2003 #5 Del Skrevet 6. desember 2003 Så koselig! Men hvordan orker dere å vente helt til 2005?! Hadde blitt sprø av å vite at jeg skulle gifte meg så lenge før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. desember 2003 #6 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #7 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. desember 2003 #8 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer! Tiden vil fly avgårde, merk mine ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2003 #9 Del Skrevet 6. desember 2003 gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 6. desember 2003 #10 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 6. desember 2003 #11 Del Skrevet 6. desember 2003 Gratulerer med vinterbryllup!!! Jeg vil også gifte meg om vinteren... *sutrer* Oops, må kanskje rette opp den litt: Jeg vil også gifte meg... *sutrer' lmari uforlovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 8. desember 2003 Tuuusen takk for koselige gratulasjoner! Gleder meg veldig! Til deg som lurte på hvordan vi klarer å vente: Vi hadde veldig lyst på vinterbryllup, og det blir for knapp tid til februar 2004. Dessuten synes jeg det er deilig å ha et år på meg å planlegge det perfekte vinterbryllupet! Men skulle jo ønske det var med èn gang, (som juleaften da jeg var barn....) *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå