AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg gidder aldri noenting.. om jeg skal gjøre lekser (studerer på universitetet) så finner jeg hundre andre ting å gjøre. Jeg VET det er viktig, og jeg blir stressa av alt som ikke har blitt gjort. Men jeg greier ikke å sette meg ned å gjøre lekser. Orker heller ikke å rydde, trene, sole meg osv.. Er rett og slett LAT! Er det noe jeg kan gjøre? Jeg var ikke slik før..
Nabokona Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg gidder aldri noenting.. om jeg skal gjøre lekser (studerer på universitetet) så finner jeg hundre andre ting å gjøre. Jeg VET det er viktig, og jeg blir stressa av alt som ikke har blitt gjort. Men jeg greier ikke å sette meg ned å gjøre lekser. Orker heller ikke å rydde, trene, sole meg osv.. Er rett og slett LAT! Er det noe jeg kan gjøre? Jeg var ikke slik før.. Gjør noe du har lyst til innimellom, så får du kanskje energi til de "kjedelige" tingene.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 ts her. Jeg gjør bare ting jeg har lyst til å gjøre..Jeg ser serier, strikker og slapper av meg tv. Av og til gjør jeg ingenting, jeg bare sitter og surfer o.l..
Gjest Håpløs Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Kanskje du har vitaminmangel eller lignende. Det kan gjøre deg slapp og ukonsentrert.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er veldig lat selv. Jeg tror det å være motivert har mye å si. Tenk på at gode karakterer gir deg flere tusen på konto enn om du har E i snitt. Ellers tror jeg det er viktig å ha venner og et sosialt liv utenom lekser. En får gjerne energi i hverdagen av å gå på fester sammen med venner annhver helg. Spør en klassevenn om kinoturer, treningsturer, kaffeturer, jogge- eller gåturer etc.
Rararara Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Prøv å få noen til å dra deg med på trening? Så lenge du er frisk fysisk og psykisk og du tror det er bare latskap som feiler deg så ville jeg absolutt anbefale at du kjemper deg ut for å trene. Trening gir ekstra energi! Kanskje du skal ta en tur til legen for å finne ut om du kanskje ar vitaminmangel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå