Gjest annemor30 Skrevet 13. oktober 2011 #1 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hatt bilen på verksted og når jeg henter den så er hele dashbordet ødelagt.. Noen med erfaring for hvordan jeg skal ta opp dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Del Skrevet 13. oktober 2011 RIng ned på verkstedet og legg frem saken. Hva skulle de gjøre med bilen, hadde de noe i nærheten av dashbordet å gjør i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 13. oktober 2011 #3 Del Skrevet 13. oktober 2011 RIng ned på verkstedet og legg frem saken. Hva skulle de gjøre med bilen, hadde de noe i nærheten av dashbordet å gjør i det hele tatt? Ja, de har hatt oppe hele dashbordet og det er sprukket og de har limt dette... uten å si ett eneste ord om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke akseptabelt, jeg synes du bør ta med deg bilen ned og be om å få snakke med sjefen/daglig leder, vis frem skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 13. oktober 2011 #5 Del Skrevet 13. oktober 2011 200 mil unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #6 Del Skrevet 13. oktober 2011 Åh, verre Ta bilder, dokumenter skikkelig, skriv et saklig brev, send hele greia og se hva de svarer? Hvis de ikke tar dette på alvor, kan forbrukerrådet være nest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #7 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ring verkstedet og snakk med verksmesteren. Dersom du ikke når gjennom den veien tar du bilder, skriver et saklig og konkret brev stilet til daglig leder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 15. oktober 2011 #8 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg ringte og de svarte meg at dette hadde de tatt opp med mannen min(noe de ikke har gjort men greit nok, orker ikke krangle på det) og vi skulle oppsøke en merkeforhandler og bestille og verkstedet skulle ordne regningen så dette gikk jo mye mindre smertefullt enn jeg tenkte;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 16. oktober 2011 #9 Del Skrevet 16. oktober 2011 Se der ja. Ikke alltid man trenger å ta omveien via et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå