Gå til innhold

Tastaturet ditt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her foran pc'n og fikk akkurat øye på at det er en del taster på tastaturet mitt som er veldig slitt!

Det gjelder v, m, n, k og s spesielt, og nå lurer jeg rett og slett på hvilke taster som er mest slitt på DITT tastatur! Er dette likt for alle, eller sliter vi forskjellig! :wink:

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen taster der bokstavene er begynt å slites bort, men noen er blitt mer "glatte" i overflaten enn de andre. det gjelder spesielt space, n, i, t og e.

Skrevet

Har studert tastaturet mitt nøye nå, og den eneste tasten jeg kan skimte noe slitasje på, er CapsLock. :o

Den bruker jeg jo nesten aldri, så jeg skjønner ingenting. :lol:

Skrevet

ER I MULKT er bokstavane med mest slitasje på gamle tastaturet mitt.

Skrevet

Ingen slitte taster her, men en del flekker av vin, te, brødsmuler og støv. Og sikkert mye mere dersom jeg leter under tastene ;)

Skrevet

Her er det ikke en eneste slitt tast, og ikke en flekk å se. Vi fikk nemlig ny data på onsdag :sjarmor:

Skrevet

Ikke særlig slitt her, det er ikke så gammelt. Velta en drink oppi det gamle da jeg skulle fikse litt på playlista en gang jeg var på en snurr :oops:

Skrevet
Ingen slitte taster her' date=' men en del flekker av vin, te, brødsmuler og støv. Og sikkert mye mere dersom jeg leter under tastene ;)[/quote']

Her også :Hehe:

Skrevet
Ikke særlig slitt her' date=' det er ikke så gammelt. Velta en drink oppi det gamle da jeg skulle fikse litt på playlista en gang jeg var på en snurr :oops:[/quote']

:ler::ler: Fort gjort!

Skrevet

har sølt cola på mitt 3 ganger nå

måtte ta av alle taster og rengjøre det med q tips :(

Skrevet

Ser ingen som er slitt, men jeg får mye kjeft fordi det er alt for mye smuss og matrester i tastaturet... :oops:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

På den forrige laptoppen min var E'en slitt, men den nye har jeg ikke rukket å slite på ennå :briller:

Skrevet

Tastene ser helt fine ut her fortsatt..

Men jeg merker at space-tasten begynner å bli litt slækk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...