Gå til innhold

Ingen ost, ingen pizza

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor bryr folk seg så utrolig mye om folk har ost på pizzaen eller ikke? Skulle nesten tro det var kriminelt å ikke ha ost på pizzaen.

Selv liker jeg pizza, men ikke ost. I går var jeg ute med jobben på peppes og da jeg sa i fra at jeg ikke skulle ha ost på pizzaen, så ble de andre sure og spurte hva det var med meg. En sa at jeg ødelegger jo pizzaen. Slike ting har opplevd andre steder også og har sett rundt om kring at folk har et ekstremt negativt syn på pizza uten ost.

Men jeg har jo ikke nektet andre å ha ost på pizzaen så hvorfor bryr folk seg så mye om hva jeg har på pizzaen eller ikke? Vi bestilte til og med hver vår. Jeg hadde min egen, han hadde sin egen, hun hadde sin egen. Noen delte, men det valgte de selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler egentlig sterkt på at noen ble sure på deg pga du ikke hadde ost på pizzaen din.

Skrevet

Jeg er vegetarianer, og når jeg da bestiller vegetarmat ute sammen med kollegaer eller andre, slår det heller aldri feil at kryssforhøret starter. :roll: Jeg aner ikke hva det er med enkelte, men om du spiser litt annerledes enn resten, kaster de seg over deg. Kan ikke folk bare holde kjeft og konsentrere seg om sin egen mat?

Tror dessverre det er ganske vanlig, TS.

• Liker 2
Skrevet

Tviler egentlig sterkt på at noen ble sure på deg pga du ikke hadde ost på pizzaen din.

Flere av dem kom med "skal du ikke ha ost på izzaen, hva er dette for noe tull",

"Ost er jo pizza", "er det noe godt da" (med kraftige rynker på nesa" og mer jeg ikke husker og alt var i en sur og negativ tone. Og dette har jeg opplevd flere ganger. Kanskje ikke rett å si sur, men er i hvertfall slik jeg tolker det. Uansett så er det en ubehagelig situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...