Gå til innhold

Ut på byen, med kompiser?


Charlotte

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på følgende:

Dere som er i stabile, forhold. Hvordan ser dere på, det å dra ut på byen (feste) med kompiser, alene uten samboer?

Er det "lov", hos dere?

Har nettopp, blitt spurt om JEG har lyst til å bli med ut alene, sammen med en kompis i dag....men er litt redd for hva min samboer vil si til dette.

Noen tanker og råd til meg??

Vær så snill, å hjelp meg! icon_smile.gif

Er også åpen for Kritikk....icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hø?

Gå ut og mor deg.

Livet er ikke over forde om du har samboer.

Skulle bare mangle at du ikke kan gå ut. Hør, vi lever i år 2002. Ikke 1920.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på dette som en selvfølge! At jeg kan dra ut med venninnene eller kompisene mine og at kjæresten drar ut med gutta. Hvorfor i all verden skulle det være noe annerledes? Gidder ikke å bli låst i et forhold. Det er bare en utvei av slike...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må det være rom for å gå ut å feste å ha det moro uten samboer/kjæreste/mann på slep! Det er bare sunt, etter min mening! Også lenge du og typen har et bra forhold, er åpne med hverandre og kan stole på hverandre, vil han vel bare synes at det er hyggelig, og unne deg denne kvelden med kompisen din!

Ha det moro da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Hvorfor skulle det være noe problem? Tror du overdriver det. Hvis du er usikker på det, kanskje han tror det er en grunn til at du er usikker, og så blir han usikker og så har du det gående.

Nei, ut og kos deg med vennene dine du icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Ser at de fleste her skriver at jeg bare kan dra på byen, med min kompis.

Det var fint å se, at det ikke var mitt "hode" det var noe "galt" med! icon_smile.gif

Men samboeren min har enda ikke kommet hjem, og jeg har ikke fått fortalt han at jeg skal/eller har tenkt meg ut i kveld.. Håper det ikke kommer "brått" på, for hans, del, at jeg er på vei ut, når han kommer hjem...

Og jeg er vel litt usikker og, som du sier Tusenfryd.

For jeg har en gang tidligere, dratt ut på tur, sammen med min kompis. (vært borte en dagstur) Og da ble min samboer, meeget sjalu.... og det ble litt "oppvask" etter denne episoden... Han har ingenting å bekymre seg for heller, for det er KUN vennskapelige følelser innblandet. Dette synes jeg er veldig vanskelig å takle, for min kompis, er min aller beste venn, foruten min samboer selvsagt! icon_smile.gif

Men jeg har bestemt meg jeg, drar ut på byen i kveld, og skal ha det gøy! icon_smile.gif

Bare det ikke blir sjalusitendenser denne gangen også.... icon_frown.gif da vet jeg ikke hva jeg skal finne på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...