Gjest Line Skrevet 13. oktober 2011 #1 Skrevet 13. oktober 2011 Høres kanskje litt rart ut, merker det veldig i forhold til i fjor. Om jeg skal ta en liten joggetur så hopper det så mye at det faktisk gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #2 Skrevet 13. oktober 2011 Kjøpe en trenings-BH med bedre støtte?
Gjest Line Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Det er nok lurt å skaffe seg en sports bh, men lurer mer på hvorfor dette skjer på så kort tid? For et år siden trengte jeg ikke å bruke bh, selv ikke når jeg trenet.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Det kan faktisk komme av at du ikke brukte BH når du trente før. Når man trener eller beveger seg uten BH, vil alle ristingen og bevegelsen av brystene føre til strekk av bindevevsdragene i brystene, og de blir mindre faste. Kombinert med at man blir eldre og får høyere fettprosent, er ikke dette så uvanlig. Dessverre 1
ashera Skrevet 13. oktober 2011 #6 Skrevet 13. oktober 2011 Det kommer også an på hvilken tid det er i måneden. Mange har spente bryster rundt mens, for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 Litt luksusproblem spør du meg, jeg har alltid hatt store ristende bryster jeg har måtte strammet inn med både en og to treningsBH da jeg skal trene. Kjøp deg en enkel treningsBH!
Gjest Line Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Det kan faktisk komme av at du ikke brukte BH når du trente før. Når man trener eller beveger seg uten BH, vil alle ristingen og bevegelsen av brystene føre til strekk av bindevevsdragene i brystene, og de blir mindre faste. Kombinert med at man blir eldre og får høyere fettprosent, er ikke dette så uvanlig. Dessverre Jeg veier det samme som før. Jeg kan heller ikke se at de har endret noe fasong. Det eneste jeg merker er det jeg skrev om. Startet med å jogge i fjor vår, gikk fint å jogge uten bh. Noen sier det er greit å jogge uten, om det ikke gjør vondt. Kan det være andre grunner? Kan det rette seg litt med sports-bh?
Gjest Line Skrevet 13. oktober 2011 #9 Skrevet 13. oktober 2011 Det kommer også an på hvilken tid det er i måneden. Mange har spente bryster rundt mens, for eksempel. Det er dessverre ikke bare denne måneden, har merket det helt siden mai/juni.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg veier det samme som før. Jeg kan heller ikke se at de har endret noe fasong. Det eneste jeg merker er det jeg skrev om. Startet med å jogge i fjor vår, gikk fint å jogge uten bh. Noen sier det er greit å jogge uten, om det ikke gjør vondt. Kan det være andre grunner? Kan det rette seg litt med sports-bh? Du trenger ikke se endret fasong selv om bindevevsdragene har blitt svakere, det er ikke slik at brystene nødvendigvis blir slappere/henger mer. Jeg ville ikke ha jogget uten BH selv om det ikke gjør vondt pga belastningen på dem. En trenings-BH kan i hvert fall forhindre at det blir verre 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 Merket du overhode ikke noe bevegelse eller smerte i da du begynte med jogging? (Forresten, hva er din alder og hva bruker du i BH-størrelse?)
Gjest Line Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 Merket du overhode ikke noe bevegelse eller smerte i da du begynte med jogging? (Forresten, hva er din alder og hva bruker du i BH-størrelse?) De beveget seg mer opp og ned, men ikke så mye. Ikke vondt i det hele tatt. Nå beveger de seg alle veier. Jeg er 22 år, 178cm og veier ca 65 kg bruker 75E i bh.
Gjest Line Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Du trenger ikke se endret fasong selv om bindevevsdragene har blitt svakere, det er ikke slik at brystene nødvendigvis blir slappere/henger mer. Jeg ville ikke ha jogget uten BH selv om det ikke gjør vondt pga belastningen på dem. En trenings-BH kan i hvert fall forhindre at det blir verre Takk for tipset, men jeg tror fortsatt at det også kan være andre årsaker, siden dette har skjedd i løpet av bare litt over et år. Nå er i alle fall belastningen blitt så stor at jeg må vurdere å skaffe meg en
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har 70H (naturlige pupper), jeg må ofte bruke to sportsbehåer, jeg har funnet en som er knall alene, men det krever litt prøving og feiling før du finner noe som passer deg.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2011 #15 Skrevet 16. oktober 2011 Det finnes ikke noe vitenskapelig belegg for å hevde at manglende bruk av BH skal kunne gi slappere bryster. Faktisk så er det de som mener at det motsatte er tilfelle. Uansett så vil det ikke bety noe på så kort tid det her er snakk om. Det kan heller være måten du løper på, tøyet eller at du har blitt mer oppmerksom på problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå