Gå til innhold

Hvor kan man legge brudekjole ut for salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte brudekjole, ombestemte meg, så prøver nå å få solgt den. Har den ute på finn.no, men finnes det andre steder det kan være lurt å legge den ut? Hvor kikker dere etter brukte brudekjoler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ikke levert den tilbake?

Jeg tenker bare på finn.no, jeg. Sorry :sjenert:

Skrevet

Jeg kjøpte den brukt så får jeg ikke solgt den så er jeg nok stuck med den. Men betalte ikke all verden for den, så det er heldigvis ikke krise om jeg ikke får solgt den, er bare synd at den vakre kjolen bare skal henge og ta opp plass.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg kjøpte den brukt så får jeg ikke solgt den så er jeg nok stuck med den. Men betalte ikke all verden for den, så det er heldigvis ikke krise om jeg ikke får solgt den, er bare synd at den vakre kjolen bare skal henge og ta opp plass.

Var det ikke du som skulle være maggie brud? er det maggie kjolen som skal selges? Veldig nyskjerrig av meg :rodmer:

Skrevet

Jo, det stemmer nok det. Skulle ha modellen Claudia, men fant ut at den ikke var helt meg selv om den er kjempefin. Har fallt for en annen Maggie-kjole faktisk, Martina. Har bestillt en kopi i håp om at det skal bli bra, siden den er så billig så tok jeg meg råd til det :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Er du medlem av en slik ''finn'' side på facebook i nærheten av der du bor? På slike sider er det mange som legger ut brudekjoler til salgs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...