Gå til innhold

Desperat

Birgitte

Anbefalte innlegg

Jeg har nesten nettopp meldt meg inn i KG, og sitter her alene hjemme og er lettere desperat. Jeg lurer på om alle dere superaktive og avhengige er kritiske overfor nybegynnere? Jeg anger som en hund på alle de innleggene jeg har skrevet uten å være medlem. Hadde de vært registrert hadde jeg kanskje vært opp et nivå nå? Hvor mange innlegg må til for å avansere? Og telles de innenfor et tidsintervall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nesten nettopp meldt meg inn i KG' date=' og sitter her alene hjemme og er lettere desperat.?[/quote']

HVorfor?

Nei.

Hvorfor er det så viktig å komme opp et nivå? Hvorfor angrer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Heia Birgitte jeg har noen spørsmål.

Hva jobber du med ?

Har du en kjære ?

Barn ?

Dyr ?

Hva slags middag foretrekker du?

Skal du følge med på neste års idolkonkurranse?

Lavvo eller åpen himmel?

Hvilken farge er det på huset ditt?

Har du spist snop idag?

Liker du ironi?

Hva kan du bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til dere - jeg er ennå ikke spesielt flink til å bruke de spesielle tegnene og teknikkene dere har her inne. Men for å ta et av de siste spørsmålene først - som et svar til den første kommentaren: Ja, jeg har ironi! Og til Care: dette var ment som et ironisk innlegg. Du tror vel ikke det er alvorlig at jeg faktisk er nervøs for hvordan dere oppfatter meg. ET sted må man jo begynne.

For at dere andre skal vite hvem jeg er:

Har for tiden fødselspermisjon fra lærerstilling i ungdomsskolen.

Har samboer og tre barn, 7, 3 og 0 år, ingen dyr. Vi bor i et rødt hus!

Jeg er på det nærmeste vegis, pasta er favorittmiddag.

Hvorvidt jeg skal følge med på idol neste år, avhenger helt av hvilken dag det skjer. Følger gullrekka på NRK fredag kveld, så ingenting konkurrerer med den kanalen.

Åpen himmel for meg!!

Snop spiser jeg dessverre hver dag. Tar bilringene før bikinisesongen.

Bidra med innsiktsfulle kommentarer og dypsindige formuleringer om alt fra robinsonfinale til religionsfilosofiske preoblemstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: til oss.

Gøy med nye. Du kommer til å trives her. :D

Selv er jeg ganske ny, og vil benytte anledningen til å takke alle sammen for en varm velkomst til KG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno' problem, hetser gammel og ny over en lav sko uten forskjell. Netcom sier jo "hvorfor gjøre forskjell?" Det er mitt nye valgspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Jeg har nesten nettopp meldt meg inn i KG, og sitter her alene hjemme og er lettere desperat. Jeg lurer på om alle dere superaktive og avhengige er kritiske overfor nybegynnere? Jeg anger som en hund på alle de innleggene jeg har skrevet uten å være medlem. Hadde de vært registrert hadde jeg kanskje vært opp et nivå nå? Hvor mange innlegg må til for å avansere? Og telles de innenfor et tidsintervall?

Velkommen skal du være, og nei jeg er ikke kritisk til nye, for jeg er ikke gammel selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care: dette var ment som et ironisk innlegg. Du tror vel ikke det er alvorlig at jeg faktisk er nervøs for hvordan dere oppfatter meg. ET sted må man jo begynne.

Ok, men hvorfor lå det da på generell debatt. Trodde det var en presentasjon av deg, da burde det ha ligget på pm, eller snikk snakk hvor dette var et humoristisk innslag. Men anyway :velkommen::sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...