Gå til innhold

Gi meg styrke!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på Champix pillene, og jeg vet at jeg blir kvalm av disse. Jeg har halvert doseringen, så jeg håper at dette hjelper!. Jeg er bare på dag to, men ser frem til dagen jeg kutter røyken ut helt!

Noen flere som går på Champix og som kunne tenke seg å støtte og hjelpe hverandre her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi en uke ut i kuren, og pillene begynner å virke :). Jeg blir heldigvis ikke kvalm av 0,5mg pillene, så dette ser lyst ut! Røyker mindre og mindre, jeg glemmer faktisk å røyke! Snart klart for å stumpe røyken for godt :)

• Liker 2
Skrevet

Så flott!!!!!! :D Lykke til videre :klemmer:

Skrevet

Stå på! Snart 2 år siden jeg selv sluttet ved hjelp fra champix..

StolT!

Jeg måtte også ta 1mg tabletten og dele den i to.Men sparte jo litt penger der :fnise: Men det gikk utrolig bra å kutte ut.

Kan jeg anbefale et lite "tulle" program ?

http://www.xarka.com/freeware/quitcounter.html

den har jeg forstsatt og det er litt morro å starte det opp,se penger og dager jeg har spart.Hvor mange røyk jeg IKKE har røyket osv.

Skrevet

Takk for støtten! Jeg trenger den virkelig :). Jeg skal sjekke ut linken, Kårky, når jeg kommer hjem!!

Skrevet

Gratulerer med påbegynt røykeslutt!! Du er kjempeflink!!

Jeg vet ei som hadde prøvd alt, men lyktes først når hun brukte Champix.

Skrevet

Jeg har nå hatt en tyvepakning i 3 dager, ny rekord!! Tok min første røyk i dag kl halv ti :). Dette går strålende! Nå må jeg bare finne en pen liten pilleeske som jeg kan ha de oppklippede pillene mine i når jeg begynner på 1 mg pillene. Forslag??

Skrevet

Tusen takk for tips, Kårky!! Jeg skal se hva jeg finner når jeg kommer hjem. Tok en røyk etter lunsjen i dag, stumpet den halvveis, var rett og slett ikke godt.... :snurt: . Merkelig hvor bra disse pillene fungerer!

Skrevet

Har ikke noe vettugt å si annet enn en oppmuntrende: :bolledeig::duskedame::hoppe::skaal::tommelsmil::danser::klappe::danse::blomst:

Livet som ex-røyker er herlig, og du er snart der! :)

Skrevet

Tusen takk Kosemose! Jeg gleder meg til jeg er helt røykfri, det skal bli digg, rett og slett!!! God helg til dere alle :)

Skrevet

Dere som har bruker/ har brukt Champix: Snakket dere med legen før dere delte tablettene, eller gjorde dere bare det?

Hentet tablettene i dag, gleder meg til å ta fatt. :)

:tommelsmil:

Skrevet

Tro kan flytte fjell :)

Skrevet

Dere som har bruker/ har brukt Champix: Snakket dere med legen før dere delte tablettene, eller gjorde dere bare det?

Hentet tablettene i dag, gleder meg til å ta fatt. :)

:tommelsmil:

Jeg bare gjorde det, uten å spørre legen. Funker fint for meg!

Lykke til med røykeslutten da! Håper du vil gi en lyd her, så vi får høre hvordan det går med deg :)

Skrevet

Snakket ikke med legen ,men kuttet pillene i 2 da jeg fikk så mange bivirkninger til slutt.Det stod mellom å kutte ut tablettene eller redusere på mg.Da valgte jeg å redusere og det angrer jeg ikke på.

Bonusen er jo at pillene varer lengre og du sparer penger :P

Skrevet

er disse pillene reseptfrie?

Lykke til forresten ;)

Skrevet (endret)

De er på resept så vidt jeg vet

Endret av Kårky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...