Gå til innhold

ingen følelser under samleie..!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 16 år som har type..men jeg har ett problem,jeg føler rett og slett ingenting når vi har samleie!! jeg skjønner ikke.. er det noe galt med meg? vær så snill,noen hjelp meg! det er jo ikke passende å gå til helsesøster å snakke om noe sånnt heller så..ja :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg er en jente på 16 år som har type..men jeg har ett problem' date='jeg føler rett og slett ingenting når vi har samleie!! jeg skjønner ikke.. er det noe galt med meg? vær så snill,noen hjelp meg! det er jo ikke passende å gå til helsesøster å snakke om noe sånnt heller så..ja :-?[/quote']

Jeg tror ikke du skal være redd for at det er noe feil med deg. Tror faktisk det er helt naturlig. Når man er 16 år tror JEG, at man har liten kontakt med sitt "seksualiserte jeg". Det hadde iallefall jeg. Tror at man kan ha tendens til å bruke mye energi på andre ting enn å nyte det. Tror følelsene kommer med årene...eller kanskje med en annen type.. :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror at det kanskje kan komme av at du ikke har NOK lyst. Altså at du ikke er opphisset nok under samleiet. Bruker dere tid på forspill slik at du kjenner at du bare "må ha ham"?

Eller som andre her sier. At det tar litt tid og at det kommer med erfaring eller kanskje en annen partner.

Gjest Seleena
Skrevet

Man har nemmelig ikke så mye følelse i skjedeåpningen under samleie som de følelsene vi får under klitorisstimulering.

Men det er som care sier, at dette kommer med årene og du har mye å lære og erfare før du slapper av og syntest det er godt.

På en annen side så kan det være at du er for våt, penis er liten og friksjonen er vekke. MEN det kan også være at det er en nervøs tone mellom dere. Har dere snakka om dette?

Kanskje dere kan finne på noe annet enn å bare ha samleie? ( Nå vet jo ikke jeg om dere bare har samleie da..)

Nå skal ikke jeg komme med forslag til hva dere kan prøve ut, det må dere gjøre selv, men mitt tips er å trappe ned fokuseringa på samleie og heller nyte andre goder sånn at sex for dere blir gjennsidig !! Det er det det handler om.

:Nikke:

Skrevet

jeg tror det er helt vanlig når du er så ung . Du får nok følelser bare vent å se .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...