Gå til innhold

Det snør i Bergen!


Bergenspike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Ja det SNØDDE i alle fall... Lykkelig så jeg at det kom store snøfnugg dalende ned i halv ellve-tiden. Men siden har jeg ikke sett fnugget av dem :ler:

Håper det kommer snø i løpet av natten, det hadde vært koselig å våkne til en hvit verden i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det snør ikke i Bergen, dessverre!

Men kanskje det var noen snøfiller som falt i halvelleve-tiden? Da var jeg fullt opptatt innendørs og så det isåfall ikke.

Men det skal jo ikke mer til for å sette en snølengtende bergensers hjerte i brann!

Til orientering: I Bergen blåser det litt akkurat nå, men er ellers tørt og fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødde det på Minde? :o Jeg bor på Minde men så ikke ett snøfnugg!!! Jaja, jeg var hjemme, og hang ikke akkurat i vinduet og så etter snøfnugg.

Gikk vel glipp av årets første snø, jeg da :( Vi får håpe at det kommer mer!!! Akkurat nå er det klart og fint ute, og heldigvis lite vind! Det har vi vel hatt nok av for en stund!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren..Så gikk jeg glipp av det! Sov jeg. :frustrert:

Håpe det kommer mere da...Gjerne litt på Løvstakksiden. :ler: Da kan jeg ikke gå glipp av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Snø i Bergen? Nei nå ser dere syner etter all julebordsfylla. Jeg har vært i hele byen i hele dag og ikke sett et fnugg. Jeg har vært på Askøy og sett etter snøen til og med men ingen snø, bare sol, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...