Gå til innhold

Det snør i Bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har julen kommet til Bergen!

Det snør, det snør... :digge:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, nå skulle jeg vært hjemme nå!!!

Her i Rogaland har vinden tatt oss :-?

Skrevet

Her blåser det så hele blokka rister.. :o

Skrevet

Jeg bor nær sentrum. Her er tørt og fint, litt vind bare, så hvor i Bergen er den etterlengtede snøen?

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Ja det SNØDDE i alle fall... Lykkelig så jeg at det kom store snøfnugg dalende ned i halv ellve-tiden. Men siden har jeg ikke sett fnugget av dem :ler:

Håper det kommer snø i løpet av natten, det hadde vært koselig å våkne til en hvit verden i morgen! :D

Gjest sexysadie
Skrevet

snør d i Bergen

Fanden Da må jeg nok utsette brannen til sommeren.-

Skrevet

Nei, det snør ikke i Bergen, dessverre!

Men kanskje det var noen snøfiller som falt i halvelleve-tiden? Da var jeg fullt opptatt innendørs og så det isåfall ikke.

Men det skal jo ikke mer til for å sette en snølengtende bergensers hjerte i brann!

Til orientering: I Bergen blåser det litt akkurat nå, men er ellers tørt og fint!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

...og det er driiiiit-kaldt.... :hår:

Skrevet

Det snødde litt i Fyllingsdalen, men ikke i byn, hvor jeg holdt til da dette underet skjedde.... 8)

Skrevet

Nei, det varte ikke lenge akkurat... (Det var faktisk flere steder. Bl.a. Fana, Minde og sentrum!)

Skrevet

Snødde det på Minde? :o Jeg bor på Minde men så ikke ett snøfnugg!!! Jaja, jeg var hjemme, og hang ikke akkurat i vinduet og så etter snøfnugg.

Gikk vel glipp av årets første snø, jeg da :( Vi får håpe at det kommer mer!!! Akkurat nå er det klart og fint ute, og heldigvis lite vind! Det har vi vel hatt nok av for en stund!!

Skrevet
Snødde det på Minde? :o

Ja, i titiden i går kveld, men det var ikke mye.

Skrevet

Søren..Så gikk jeg glipp av det! Sov jeg. :frustrert:

Håpe det kommer mere da...Gjerne litt på Løvstakksiden. :ler: Da kan jeg ikke gå glipp av det...

Gjest gjesten
Skrevet

Snø i Bergen? Nei nå ser dere syner etter all julebordsfylla. Jeg har vært i hele byen i hele dag og ikke sett et fnugg. Jeg har vært på Askøy og sett etter snøen til og med men ingen snø, bare sol, faktisk.

Skrevet

På Nordnes snødde det i halv-elleve tiden. Mange vitner, selv om de fleste da var langt nede i flasken :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...