Gå til innhold

Hvilken mat er du mest svak for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja folkens, hva er det dere bare ikke klarer å motstå?

Jeg er gal etter gjærbakst!! Det er så SINNSYKT GODT!!!

Brød, loff, boller..... Nettopp spist kvelds, 4 skiver nystekt brød. OOhh svake menneske :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pasta, meksikansk mat, mat med masse ost

Skrevet

MMhhhh ost! Finnes vel ingen som ikke liker ost?! Jeg er generelt svak for det meste av karbohydrater, dessverre..

Gjest "gjest"
Skrevet

Pizza er min greie. Kan ikke leve foruten.

Skrevet

Min mors hjemmelagde fiskegrateng. Ingen over. Ingen ved siden av. :spise:

Ellers er jeg svak for nye smaker. Prøver ut alt nytt jeg kommer over :D

• Liker 1
Skrevet

Er svak for det aller meste - ferskt brød er digg, kaffe er digg, pasta helt fantastisk, kunne neppe klart å være vegetarianer, sjokolade er et must...

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg er svak for french fries, elsker det, kan ikke level uten! Ellers er jeg veldig glad I kaker og karbohydrater :P

Skrevet

Min mors hjemmelagde fiskegrateng. Ingen over. Ingen ved siden av. :spise:

Ellers er jeg svak for nye smaker. Prøver ut alt nytt jeg kommer over :D

Høres digg ut! Lurer på om det er vanskelig å lage!? Jeg har aldri smakt hjemmelaget fiskegrateng, men det er fordi jeg har det topp med Findus' ferdiggrateng. Sikkert tragisk i forhold, men jeg synes den er digg. hihi.

Gjest Raindrops
Skrevet

Må si meg enig i ost. Jeg tror jeg elsker alt som kan dekkes med smeltet ost. Åh, nå fikk jeg utrolig lyst på lasagne.

Skrevet

- mat med ost - nachos, pizza, lasagne, ostehorn, hvitløksbrød med ost og tomat

- pastasalat

- reker, krabbe, hummer

- chilinøtter

- sterk mat

Skrevet

MMhhhh ost! Finnes vel ingen som ikke liker ost?! Jeg er generelt svak for det meste av karbohydrater, dessverre..

Var det et retorisk spørsmål, for jeg kjenner to stk.

Øverst på min liste står frukt, deretter nøtter.

Skrevet

- mat med ost - nachos, pizza, lasagne, ostehorn, hvitløksbrød med ost og tomat

- pastasalat

- reker, krabbe, hummer

- chilinøtter

- sterk mat

Det er så mange som eeeelsker skalldyr. Jeg synes ikke det er noe godt. Rar konsistens, også smaker det liksom bare sjø. Men elsker fisk da!

(Jeg har en teori om at de som digger reker egentlig ikke spiser det pga rekene, men pga loffen, majonesen og hvitvinen. Reken er et skjult alibi for de andre godsakene!? :P )

• Liker 1
Skrevet

1.Hvetebakst! Boller og hvetestang, skolebrød, kanelboller osv.

2.Pizza

3.Potetgull

Skrevet

Var det et retorisk spørsmål, for jeg kjenner to stk.

Øverst på min liste står frukt, deretter nøtter.

Hehe, ja..

Men så kult, da er de litt sjeldne.

Skrevet

Lenge leve karbohydrater, det er visst en gjenganger hos de fleste her :laugh:

Skrevet

Brun saus! og supper! mmmmm, elsker når mat er sausete , hater tørr mat! eller elsker jeg hvitløk!

Skrevet

Sashimi, jeg elsker rå fisk. Hvis jeg lager middag til meg selv blir det alltid sashimi, med litt vårløk eller rå løk, ingefær og sesamfrø. Kan spise sashimi flere dager i uka.

Ellers er jeg enig i ost, i alle smaker og fasonger, helst de skikkelig rustikke, franske, upastauriserte med masse smak.

• Liker 1
Skrevet

Det er så mange som eeeelsker skalldyr. Jeg synes ikke det er noe godt. Rar konsistens, også smaker det liksom bare sjø. Men elsker fisk da!

(Jeg har en teori om at de som digger reker egentlig ikke spiser det pga rekene, men pga loffen, majonesen og hvitvinen. Reken er et skjult alibi for de andre godsakene!? :P )

Nå flirte jeg høyt. Du har litt rett i det, reker er oppskrytt. Vin derimot :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...