Gå til innhold

Tips til billig halloween-kostyme!


Gjest happy_me

Halloween  

36 stemmer

  1. 1. Hvilke kostyme er kjedeligst?

    • Heks
      26
    • Vampyr
      7
    • Zombie
      3


Anbefalte innlegg

Gjest happy_me

Er bedt på halloweenfest, og lurer litt på hva jeg skal kle meg ut som. Jeg vil ikke være noe som alle andre også har kledd seg ut som! Men lommeboka sier at jeg må ta i bruk ting jeg kanskje har fra før :) trenger noen kreative sjeler til å hjelpe meg her, noen gode tips?

Tuuusen takk :biggrin:

Endret av happy_me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solmåne

Hvis du har et meget sexy blikk så er det utrolig enkelt å kle seg ut som ninja. Regner med at du har en svart tskjorte liggende og et svart antrekk.. ellers er det utrolig lett å låne.

Her er fremgangsmåten.. superenkelt! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

Hvis du har et meget sexy blikk så er det utrolig enkelt å kle seg ut som ninja. Regner med at du har en svart tskjorte liggende og et svart antrekk.. ellers er det utrolig lett å låne.

Her er fremgangsmåten.. superenkelt! :ninja:

hehe, takk for tips, men greit å ha munnen fri ihvertfall, synes jeg da ;) blir vel en drink eller to iløpet av kvelden tenker jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltid en enkel utvei å kle seg ut som catwoman. Sort tights, en sort, stram topp, sorte sko med hæl også kjøper/lager du en sort hale. Sexy, sort sminke rundt øynene, eventuelt kjøpe en liten sort maske til å ha foran ansiktet, det koster ingenting :)

Edit: Du kan f.eks. finne maskeStandard i Oslo. Der kan du også kjøpe et kattesett for en hundrelapp, da får du ører og hale :)

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei vennine av meg hadde et kjempetøft kostyme. Hun kjøpte en gjennomsiktig paraply og festet masse tau, snorer o.l. rundt kanten. Og vips, så var hun en glassmanet :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

jeg har tenkt litt på å kanskje være hun i fra Forbannelsen.. jeg har langt mørkt hår, så mulig det kunne funke! Og snike meg med sånn uhyggelig i bakgrunnen på alle bilder som blir tatt ;)

Jeg så tipset på et eller annet nettsted nå, men fant liksom ikke noe annet jeg syntes var kult.. setter pris på flere forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids være en slags "djevel"-dame? Kan bare kjøpe djevel-horn(bruker ikke være så dyrt). Så ha på deg for eksempel svart minikjole, strømper(netting?), rød leppestift, og så oversminke øynene.

Da kan du jo ha et antrekk som er så sexy som du selv gjør det til:P Ikke glem high heels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal være pirat :P Kjøpte det jeg mangla i dag, altså sverd, gull øreringer og en skjorte. Kom på 107,5kr ;) Så tar jeg en sort tights, et sort brett belte, et par støvler jeg har som ser litt pirat ut. Skjorta har sånne rysjer på brystet og kosta meg 49kr på lindex. Sverdet kosta meg 39,5 på leketøysbutkken og øreringene kosta 19kr på H&M. Tenkte også å knyte et skjerf på hodet. Så tenker jeg sotete øyne. Prøvde tidligere i dag og det så helt greit ut. Jeg skal også kjøre folk den kvelden så blir Pirat-taxi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Hvis du har et meget sexy blikk så er det utrolig enkelt å kle seg ut som ninja. Regner med at du har en svart tskjorte liggende og et svart antrekk.. ellers er det utrolig lett å låne.

Her er fremgangsmåten.. superenkelt! :ninja:

Jeg skal være ninja!!! men... jeg ser mere ut som en muslim enn en ninja. :|||

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...