Tjukk Norris Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hei! Jeg går til en privat psykolog som har driftsavtale. Noen som vet hva det innebærer i praksis? Jeg betaler 900 kr i timen nå, sånn som jeg har forstått på henne så skal jeg betale 900 ca 6 ganger, så blir beløpet 400 kr i timen og jeg vil få refundert det beløpet jeg har betalt over egenandelen. Noen som har peiling på om det stemmer? Altså skal jeg ha 2500 tilbake snart?
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 har du henvisning så går du vel over fribeløpet innen du passerer 1800ognoe og dermed skal at overskydende være "gratis".
Tjukk Norris Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 ja, det er det jeg har ser du. jeg trodde også det var sånn,men jeg snakket med terapeuten om dette og hun ga meg en annen forklaring..? altså ca 6 gang før jeg gikk ned på 400 i timen. tydelig at det kan variere fra sted til sted..
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 det synes jeg hørtes rart ut. jeg vil anbefale deg å høre med de som utsteder frikortene (som kjenner reglene ut og inn) om veien videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå