Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Har tunge psykiske og økonomiske problemer for tiden, samt et veldig lite nettverk rundt meg. Dette fører til at jeg sover dårlig. Opplever snudd døgnrytme stadig vekk fordi morgen,dag,kveld og natt blir en eneste grøt. Jeg er ikke i jobb eller i en aktiv studiesituasjon og har derfor ingenting å gjøre på dagtid. Vil i første omgang ha en normal døgnrytme. Deretter vil jeg begynne å gjøre noe aktivt ettersom jeg bare blir sykere av å gå rundt sånn på måfå som jeg gjør nå. Er det noen som har noen tips til meg? Jeg går i behandling, men vil ha råd ifra andre i samme situasjon.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Det blir mye fokus på det psykiske problemet og min barndom i behandlingen noe som sikkert er viktig , men jeg vil i tillegg ha tips om hvordan jeg skal komme meg ut av min nåværende situasjon og da er det greit å få råd her inne.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Finnes det noe dagsenter/aktiviteter for folk med psykisk sykdom i ditt nærmiljø? Evt. frivillighetsarbeid? Jeg tror det er lurt av deg å finne noe å holde på med for å opprettholde en normal døgnrytme ja. Kanskje du kan høre med legen din/psykologen din om de vet om noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå