AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg bare lurte litt på noe ang. jenter og gamere (gutter kan gjerne også slenge seg på i svarene her da hvis dem vil). Er det mange jenter som er gamer? Kunne du tenke deg å være sammen med en gamer? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hva tenker dere om en mann dersom dere får vite at han er gamer? Og til slutt, hva synest dere om "gamer-humor"? Noe i den duren...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Mener du playere? Jeg er jente og playere har gjort meg kald og kynisk. Hvis det er sånne damer du liker, kjør på.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 TS her, snakker om gamere som i dataspill gamere :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Gamerhumor? Spørs litt hva du tenker på. Mye av det er barnslig og for fjortisgamere som kun spiller CoD, det er ikke helt min greie. Men litt mere intelligent gamerhumor kan være morsomt. Jeg er kanskje ikke den typiske gameren en del folk ser for seg, og det er ikke samboeren min heller, men jeg er en kvinnelig gamer og jeg kjenner sånn ca. 10 andre kvinnelige gamere. Og sånn ca. 20 mannlige gamere. Altså kjenner jeg en god del andre jenter/kvinner som gamer. Er som sagt sammen med en gamer, og ser ikke hvorfor jeg ikke skulle tenke meg å være sammen med han fordi han gamer. I min bok er jo det bare positivt. Men så er han ikke typen til å la tiden han bruker på gaming gå utover forholdet vår, helsa si eller studier/jobb. Hadde vært verre hvis han var det, og kanskje var avhengig. Tenker ingenting spesielt om en mann (eller ei dame) om jeg får vite at h*n er en gamer. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Mener du playere? Jeg er jente og playere har gjort meg kald og kynisk. Hvis det er sånne damer du liker, kjør på. Beklager, jeg misforsto Se bort fra denne.
Mus-Katt Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 Som gamerjente over flere år har jeg fått forskjellige kommentarer på dette ang. mannfolk =) Det er vel egentlig ingen fasit..folk er forskjellige, men jeg tviler en gamerchick og en natur-mann som egentlig ikke liker å se på TV eller bruke pc kan finne tonen 100 % Det har jo litt med egne interesser å gjøre. Jeg har lest her på KG at hadde noen fått vite at fyren drev med dataspill så hadde det vært avgjørende allerede etter første date at hun ikke ville hatt noe mer med ham å å gjøre. Det beste du kan gjøre er vel å satse på å finne deg et kvinnfolk online, i løpet av mine spillår har jeg mått mange koselige og ordentlige jenter som spiller alt fra Counter-Strike til WOW og nå Star Wars snart... 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 Mener du playere? Jeg er jente og playere har gjort meg kald og kynisk. Hvis det er sånne damer du liker, kjør på. Jeg tror TS mener gamere som i dataspillnerder. Det er tøft. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 jeg er jente og har spilt world of warcraft i 5 år, og mange fler dataspill! Tror ikke jeg kunne klart meg med en fyr som IKKE gamer i det hele tatt. 2
LoneWolf Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Så populær tråd dette her var da Personlig ville jeg foretrukket om en jente var hvertfall litt gamer siden jeg er det selv Hater's keep on hating, gamer's keep on gaming 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 Er det mange jenter som er gamer? Ikke jeg hvertfall. Kunne du tenke deg å være sammen med en gamer? Nei, har vært sammen med en tidligere. Aldri igjen! Hvorfor? Hvorfor ikke? ALLE jeg kjenner som gamer er avhengig av det i stor eller liten grad (og nekter for det). De spiller ikke når de har tid og lyst til det, men det er en slags avhengighet. Må hjem kl 19 fordi da har de avtalt raid (eller hva det nå er). Og alle jeg kjenner har blitt mer og mer usosiale, det eneste de vil er å game. Ingen greier balansere gaming og IRL på en fornuftig måte. Jeg syns det er turn-off med så merkelige prioiteringer, og kunne derfor aldri tenkt meg en gamer igjen. Mektig lei av en fyr som bare vil sitte foran pc-en. Uansett hvor mye de hevder at det kun er en hobby, ser alle andre rundt at det faktisk er altoppslukende og at det prioiteres nesten først i livet. Jeg vil ha en fyr med sunne hobbyer han ikke er avhengig av, og som tar hele kveldene, helgene og nettene. Hva tenker dere om en mann dersom dere får vite at han er gamer? Oppdager det jo raskt, og da er det over og ut for min del. Brent barn skyr ilden. Og til slutt, hva synest dere om "gamer-humor"? Vet ikke hva det er, men tviler på at den treffer meg. Veldig negativ nå, men har som sagt svært dårlige erfaringer med gamere. Både fordi jeg har vært sammen med en, og fordi flere venninner har vært det ("han ville ikke komme på festen, fordi han ville være hjemme og spille"). 2
LoneWolf Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Veldig negativ nå, men har som sagt svært dårlige erfaringer med gamere. Både fordi jeg har vært sammen med en, og fordi flere venninner har vært det ("han ville ikke komme på festen, fordi han ville være hjemme og spille"). Kan garantere deg at jeg ihvertfall ikke er den typen der, jeg har faktisk et virkelig liv med en hobby på siden og ikke en hobby med et liv på siden Så gamere er forskjellige slik som alle andre er, har personlig ingenting imot verken fest eller noe annet slikt Endret 12. oktober 2011 av LoneWolf 1
chikako Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Er det mange jenter som er gamer? Det vil jeg tro, men det er nok fler gutter. Jeg er det ikke selv, men jeg liker miljøet. Kunne du tenke deg å være sammen med en gamer? Jeg er sammen med en gamer Hvorfor? Hvorfor ikke? Gamingen er overhodet ikke noen forutsetning for at jeg er sammen med ham, og den har ikke bidratt i positiv eller negativ grad til inntrykket mitt av ham utover at han har en hobby som han liker og setter pris på - noe jeg synes er viktig. Hva tenker dere om en mann dersom dere får vite at han er gamer? Det endrer ikke helhetsinntrykket på noen som helst måte Og til slutt, hva synest dere om "gamer-humor"? Har fått sansen for det i løpet av de nesten tre årene vi har vært sammen, og morer meg veldig over mye av det. Hvis du tenker i forhold til å finne deg kjæreste selv, så tror jeg ikke du trenger å lete på nettet. Mine venninner er stort sett sammen med gamere, hele gjengen, uten at vi i utgangspunktet var noe "disponert" for det. Ingen har gamet selv, men jeg har f.eks blitt kjent med kjærsten min gjennom gamermiljøet til venner av meg og gjennom samboeren til den ene venninna mi. Endret 12. oktober 2011 av chikako 2
Gjest bazibaz Skrevet 12. oktober 2011 #13 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Jeg gamer og setter pris på å ha en kjæreste som deler den interessen. Jeg er riktignok skeptisk til de som spiller mye MMORPG, for det er jævlig kjipt å få filmkveld og kos avlyst fordi det er et raid han må få med seg fordi det skal være så jævlig epic loot. Spesielt når det viser seg å ikke være epic loot i det hele tatt. Endret 12. oktober 2011 av bazibaz 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 Er det mange jenter som er gamer? Ja. Kunne du tenke deg å være sammen med en gamer? Joda, men ikke en som vier nesten hele livet til spilling. Det går ann å være gamer i moderasjoner. Hvorfor? Hvorfor ikke? På grunn av felles interesse, og fordi jeg ikke ønsker å sitte inne hele dagen hver dag. Hva tenker dere om en mann dersom dere får vite at han er gamer? Helt ok, men trår som regel litt forsiktig og observerer spillvaner hvis dette er kjæresteemne. En jeg ikke vil være kjæreste med prøver jeg heller å bli venn med, pga spillinteressen. Og til slutt, hva synest dere om "gamer-humor"? Eneste humoren jeg forstår, nesten. 1
Surriball Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg bare lurte litt på noe ang. jenter og gamere (gutter kan gjerne også slenge seg på i svarene her da hvis dem vil). 1. Er det mange jenter som er gamer? 2. Kunne du tenke deg å være sammen med en gamer? 3. Hvorfor? Hvorfor ikke? 4. Hva tenker dere om en mann dersom dere får vite at han er gamer? 5. Og til slutt, hva synest dere om "gamer-humor"? Noe i den duren... 1) Aner ikke, jeg gamer ikke selv. Men har spilt noen dataspill her og der, og runda Portal og Portal 2 sammen med typen... Tror ikke jeg hadde hatt tålmodighet til å gjøre det alene da, men det var koselig å gjøre det sammen med ham, pluss at han var så engasjert! 2) Ja. Er sammen med en gamer. 3) Fordi jeg liker ham, og gaming er en del av ham. Dessuten er vi akkurat passe nerdete begge to Fint å ha noen å være nerd sammen med, selv om vi kanskje er litt nerdete på hvert vårt vis... 4) Ikke noe annerledes enn om andre menn? Det er jo stor forskjell på folk, men så vidt jeg har skjønt gamer en stor andel av gutta... Kanskje jeg er av den oppfatningen fordi mange av guttene jeg har klikket godt med har vært gamere, men typen og hans kompiser sitter gjerne på skype og gamer sammen etter jobb og studiedager... Det gjør jo ikke meg noe, jeg har jo mine interesser også. Det er data og spill og sånt som kjæresten min interesserer seg for, og det må han få lov til. Jeg gjør mine ting, og så får han gjøre sine ting. Så lenge det ikke går utover forholdet og kjærestetiden er det helt ok for meg om det er dataspill han vil bruke tiden sin på 5) Jeg syns gaminghumor er morsomt, jeg. I hvert fall det jeg har plukket opp av den, da... Det hender jo at jeg leser noe på reddit og sånne steder jeg også, pluss at tidligere gamingkjærester (har vært sammen med gamere før også) har da lært meg litt... Det er som all annen intern humor
Gjest happy_me Skrevet 12. oktober 2011 #16 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg bare lurte litt på noe ang. jenter og gamere (gutter kan gjerne også slenge seg på i svarene her da hvis dem vil). Er det mange jenter som er gamer? Kunne du tenke deg å være sammen med en gamer? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hva tenker dere om en mann dersom dere får vite at han er gamer? Og til slutt, hva synest dere om "gamer-humor"? Noe i den duren... 1. Jeg vet om et par jenter som er gamere. Jeg er ikke en selv. 2. Jeg er sammen med en gamer. 3. Jeg synes til tider det er et problem. Det vil si når det kommer ut nye spill som han bare MÅ ha, og spille gjennom. Tidene imellom det er helt greit. Han klarer fint å prioritere andre viktigere ting før han spiller, og han har (etter han traff meg) spilt lite online, og har derfor ikke så ofte "avtaler" med folk, så han ikke kan gjøre andre ting. Jeg visste at han var en gamer da jeg ble sammen med han, og det hadde ikke noe å si i min avgjørelse om å fortsette å treffe ham. Han er en så fantastisk fyr, at jeg kunne jo ikke la ham slippe på grunn av sånne filleting ellers så er det jo bare veldig fint at han har noe han interesserer seg for, og som gjør ham glad, utenom meg 4. Gamer-humor orker jeg ikke. Blir litt for geeky for meg, den humoren får han forbeholde til kameratene sine
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #17 Skrevet 12. oktober 2011 Kan garantere deg at jeg ihvertfall ikke er den typen der, jeg har faktisk et virkelig liv med en hobby på siden og ikke en hobby med et liv på siden Så gamere er forskjellige slik som alle andre er, har personlig ingenting imot verken fest eller noe annet slikt Hvis det virkelig er sant er det jo ok. Problemet er bare at absolutt alle jeg kjenner som spiller ikke greier balansen. Det blir så dominerende i livet deres at jeg får avsmak. Feks kjæresten til venninna mi; jeg var på besøk der, men kl xx måtte jeg hjem, fordi da skulle han game og syns det var forstyrrende at jeg var der og hørte på (mic). Det blir det samme som om jeg skulle sagt "Folkens, dere må hjem, jeg skal på KG". KG gjør jeg når jeg har tid og lyst, det styrer ikke hverdagen min. Det er dritkjedelig og uinspirerende med gutter som spiller hver dag! Da vil jeg heller ha en som er avhengig av en joggetur eller fotball, det er hvertfall sunt og kan være sosialt. 1
Surriball Skrevet 12. oktober 2011 #18 Skrevet 12. oktober 2011 Hvis det virkelig er sant er det jo ok. Problemet er bare at absolutt alle jeg kjenner som spiller ikke greier balansen. Det blir så dominerende i livet deres at jeg får avsmak. Feks kjæresten til venninna mi; jeg var på besøk der, men kl xx måtte jeg hjem, fordi da skulle han game og syns det var forstyrrende at jeg var der og hørte på (mic). Det blir det samme som om jeg skulle sagt "Folkens, dere må hjem, jeg skal på KG". KG gjør jeg når jeg har tid og lyst, det styrer ikke hverdagen min. Det er dritkjedelig og uinspirerende med gutter som spiller hver dag! Da vil jeg heller ha en som er avhengig av en joggetur eller fotball, det er hvertfall sunt og kan være sosialt. Da tror jeg du har møtt feil type gutter. Det går nemlig helt fint med typen min. Jeg vet at da vi bodde hver for oss brukte han stort sett å sitte inne og spille data når han ikke var sammen med meg, men det plagde jo ikke meg fordi da var vi jo ikke på samme sted! Nå bor vi sammen, og siden dataen står på stua får han pent snakke i mic med meg i stua... Hvis det er noe som er plagsomt, så må det være om han glemmer å legge på på skype, og jeg ender opp med å nynne for meg selv eller rape eller et eller annet når jeg tror jeg er alene, men så hører kompisene hans det på skype... Er helt uenig med en som er avhengig av fotball, for DET er forstyrrende det! Da okkuperer han TV-en i stedet, og hoier og styrer og har moodswings i takt med hvor godt laget hans gjør det. Nei, takke meg til. En datamaskin har hull til hodetelefoner! ... så får vi heller ta joggeturen sammen 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #19 Skrevet 12. oktober 2011 Da vil jeg heller ha en som er avhengig av en joggetur eller fotball, det er hvertfall sunt og kan være sosialt. Finnes mange dataspill som er sosiale. En datamaskin har hull til hodetelefoner! Det har som regel de fleste TVer også. Men er ellers enig med deg!
Tabris Skrevet 12. oktober 2011 #20 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er gamer, er sammen med en gamer, jeg blir glad om jeg treffer andre gamere, og liker gamerhumor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå