Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg er også skuffet over serien, syns det lider av hastverk er lik lastverks arbeid. Utrolig kjipt at de ikke lager en times programmer, føler ikke man får innblikk i verken personer, klesstil, tips til styling av ulike kroppsformer o.l *tommel ned*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jytte
Skrevet

Jeg synes programmet er helt topp. Det er helt passe med en halvtime - programmet går tross alt hver dag.

Det holder å vise et antrekk + frisyre og sminke, synes jeg. De ordinære Trinny og Susannah-programmene er som regel altfor langtrukne når skal gå inn i hverdagen til personene som skal pusses opp. Nei, dette er helt topp, etter min smak.

• Liker 1
Skrevet

jeg syntes serien er bra..jeg liker å se "before and after"...=) men ja såklart...episodene er litt kortee..men det duger for meg

Skrevet

Jeg synes ihvertfall det var mye morsommere når de ble med "de utvagte" hjem, gikk igjennom klesskapet osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ihvertfall det var mye morsommere når de ble med "de utvagte" hjem, gikk igjennom klesskapet osv.

Også det at man fikk se de x antall uker etterpå for å se om de fulgte opp den nye stilen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...