mocci Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 YaY! Endelig får Norge besøk av disse herlige damene fra "What not to wear"! Håper de dukker opp i nærmeste by. Les mer
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Oi, jeg lurer på hva de kommer til å si om stilen til oss nordmenn
MarianneE Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Å... Jeg skal søke! Digger de damene- og jeg tror ikke de digger meg.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Hva synes dere om programmet? Jeg må innrømme at jeg så for meg noe annet enn dette. Episodene er så korte, og jeg trodde at de ville hjelpe de mer med å finne seg klær i butikkene. Slik programmet er nå så bare kler de opp damene, og plasserer de på en scene foran familie og venner. 9
KaDust Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Enig med deg sjokoladebolle. Forventa mer av det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 http://jennydashing.blogg.no/1328313520_makeover_dag_i_oslo_m.html Tidligere i januar var jeg med på innspillingen av Trinny og Sushannas makeover mission i Norge. Det var kjempegøy! Overdrev antrekket litt for anledningen for å understreke at jeg trengte hjelp. Så da endte jeg opp i playboy-jakke og hotpants midtvinters i Karl Johan. Men alt ar mitt altså :D Damene var overraskende hyggelige og tok seg god tid til å snakke med både meg og datteren min. Utrolig flotte damer begge to. Har lært meg veldig mye. Jeg og Trinny holdt forresten på å le oss og hjel av at vi hadde samme lue på :D Awkvard. Møtte mange koselige damer under innspillingen som jeg kommer til å holde kontakten med fremover. Vi skal ut å spise om en uke. Blir spennende å se hvem som har vært flinke og beholdt den nye stilen. Grue-gleder meg til å se det hele på tv. Synes det er like flaut hver gang jeg ser meg selv på tv. Man blir jo aldri helt fornøyd, men ny garderobe, det fikk jeg i alle fall! Så de fikk nok endret hele garderoben 1
Zzyzx Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Sikkert kjempemoro for de som har vært med, jeg har snakket med en av dem selv, men som TV-program skuffa det meg en del. Det var veldig innholdsløst, vi fikk ikke med oss stort av det deltagerne gikk gjennom. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Jeg synes også det var alt for kort til at vi fikk noe ut av det. Hadde vært fint om de tok seg bedre tid til å fortelle/vise ulike klesplagg som passer til de ulike fasongene, slik at vi hjemme får noe ut av det, også.
Gjest alille Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Ble veldig skuffet, det var rett og slett kjedelig å se på. :/ 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Ble veldig skuffet, det var rett og slett kjedelig å se på. :/ Enig!
Momseguri Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Enig, programmet er jo bare 15 min. reklame og 15 min. catwalk Trodde det skulle bli som de engelske episodene der vi får se hvordan deltagerne lever, hvordan de shopper osv. Fikk ingen tips til oss hjemme heller syns jeg. Skuffet! 2
Gjest Linda sofie Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Enig, Jeg ble kjempe skuffet over at det var så kort. Kjedelig. Dårlig med tips var det å.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #14 Skrevet 7. mars 2012 Noe så dårlig. Jeg ble skuffet jeg å.. Kommer ikke til å se noe mer på dette.
sofie777 Skrevet 7. mars 2012 #15 Skrevet 7. mars 2012 Jeg hadde meldt meg på, men ble ikke valgt ut og det var jeg glad for da jeg så programmet, for der var det ikke mye hjelp å få, så det ut som. Men om det er som AB#6 sa, at de fikk hjelp utenfor programmet, da er det greit, selv om jeg skulle ønske at vi som ser på programmet fikk litt tips. Å finne en pen selskapskjole er som regel ikke det største problemet, men det å finne fine hverdagsplagg og å style dem på riktig måte.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #16 Skrevet 7. mars 2012 Jeg synes det ble bra jeg, men ikke like bra som den britiske serien - men det har vel med at de må gjøre det billig her i norge? Jeg får med meg hver episode.
Scherbatsky Skrevet 7. mars 2012 #17 Skrevet 7. mars 2012 Digger Trinny og Susannah, syntes bare at TVNorge kunne gitt dem en times programtid, de klarer lett å fylle det. Som sofie777 sier, enkle tips til oss hjemme burde vært inkludert, både fra T&S, frisører og make-up artister.
Gjest Emera Skrevet 8. mars 2012 #19 Skrevet 8. mars 2012 Skuffet jeg også. Dette var ikke hva jeg hadde sett fram til i det hele tatt. Tror ikke jeg kommer til å se mer på det.
sofie777 Skrevet 8. mars 2012 #20 Skrevet 8. mars 2012 Vi kan jo sammenligne det med Jan Thomas' program (jernteppe på navnet), så får jeg mer tips fra hans halvtime. Det er nesten overspekket med tips. Han bruker rett nok en uke på en skikkelig makeover, men da blir det gjort på en sånn måte at vi ser hvert steg på veien. Mye mye bedre. Må også si at jeg hadde forventet mer når så veldig kjente stilguruer kommer til Norge for én gangs skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå