AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg var så heldig å vinne en premie på en blogg i januar/februar. Gaven derimot har jeg enda ikke sett noe til, har etterlyst den ett par ganger nå. Det er vel ikke noe vits i å etterlyse den flere ganger?
challenger Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Hvis den ikke er kommet på over et halvår så er det vel ikke noe håp nei! Kan jeg spørre hvilken blogg dette var?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Hvis den ikke er kommet på over et halvår så er det vel ikke noe håp nei! Kan jeg spørre hvilken blogg dette var? det var en makeup-blogg som nå er lagt på hylla men forumet der er vel oppe og går enda.satser på at det var hint nok
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #4 Skrevet 13. oktober 2011 Du får sende blogg-eieren en mail og spørre?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #5 Skrevet 13. oktober 2011 Omg.. Heidi Øksendal.. Syns hele kjerringa var et surrehue som aldri holdt ting ho lovte jeg... Tviler på at du kan forvente deg å få premien din...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå