Gjest Lottiplott Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har akkurat bestilt time hos gynekolog. Jeg skal kun ha vanlig undersøkelse med vevsprøve, og da må jeg betale 850kr. Jeg har også tenkt å forhøre meg litt om enkelte plager, men det bør jo ikke koste så mye mer. Hva tror du det samme ville kostet hos din gynekolog? Og har du en gynnis i Vestfold du vil anbefale?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Hvorfor går du ikke til fastlegen i stedet? Da betaler du bare egenandel.
Envy Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Har brukt gynekolog på volvat de gangene jeg har vært avgårde. Sist betalte jeg 1200 ca for en vanlig konsultasjon med innvendig UL + vevsprøve.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Hvis gynekologen har avtale, så koster det ca 400 kr. Er h*n privat så koster det fort 1000 kr + -. Jeg vil mye heller bruke en gynekolog og ikke fastlegen for en gynekolog har innvendig ultralyd som kan se ting fastlegen ikke kan kjenne.
Gjest Lottiplott Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har fått henvisning fra fastlegen pga plager denne ikke kjente til, I sammenheng med at det er kreft I familien. Fastlegen ville heller ikke ta vevsprøve og mente at en gynekolog kunne hjelpe meg bedre. :-)
Niennas Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Synes det høres rart ut med så mye penger for en gynekologtime der du er henvist fra lege. Men det begynner å bli en to års tid siden jeg sist var hos gynekolog for vanlig sjekk, husker ikke helt prisen, men tror det var ca det samme som hos legen (jeg er ikke for skråsikker her nå, altså!) Edit: Tønsbergenser Endret 12. oktober 2011 av Niennas
Gjest Lottiplott Skrevet 13. oktober 2011 #7 Skrevet 13. oktober 2011 De sa i telefonen at jeg ikke behøvde henvisning.. Sikkert derfor det blir så dyrt, da.. Tror jeg skal ringe rundt til noen andre ettervern. :-) Ei venninne nevnte en Jørn-Hugo Karlsen, noen som har erfaringer med ham? :-)
Gjest Lottiplott Skrevet 13. oktober 2011 #8 Skrevet 13. oktober 2011 Nå ringte jeg til en annen, og der kosta det 320 i grunnsats, med prøver i tillegg. Så da ble alt greit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå