AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Kan man de, hvis man passer på å ikke få den nær åpningen?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Nei...du må begynne å lese pakkningsvedlegget før du spør.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 Vil ikke anbefale det, da det kan forstyrre balansen og gi soppinfeksjoner, bakteriell vaginose, uvi og sånt. Ville satset på nøytralt barberingsmiddel eller voks.
Antlers Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, det kan man, men velg for all del vanlig krem, ikke spraykrem. Test på et lite område først, og ikke la det sitte på lengre enn det skal, for da vil det svi.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Funker fint her. Hvertfall greit å ta bikinikanten med det, blir ikke nuppete og sårt på samme måte som med høvelen.
fruktfat Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har brukt hårfjerningskrem en gang, og aldri mer! Tok det da under armene. Det svei noe helt ubekrivelig, og etter veldig kort tid begynte det å piple blod igjennom kremen. Klarte jo ikke å gå med armene ned i en uke etterpå! Så vær forsiktig!
Gjest grønnfi Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg bruker hårfjerningskrem der. Har aldri hatt problemer med infeksjoner, bare vær nøye med å ikke ha på for lang tid, siden huden er veldig ømfintlig der.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg bruker høvel med barberskum på. Dette gir røde prikker noe som ikke er så særlig attraktivt. Går det vekk etter hvert? Eller burde jeg prøve noe annet?
Djungelvrål Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Hva er vitsen, det blir jo ikke glatt. Dessuten må man vente til det er litt lengde på det for at kremen skal virke skikkelig.
Antlers Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg bruker høvel med barberskum på. Dette gir røde prikker noe som ikke er så særlig attraktivt. Går det vekk etter hvert? Eller burde jeg prøve noe annet? For noen blir det bedre om man passer på å alltid bruke nytt blad. Man kan også stå lenge under varmt vann før man begynner å barbere, bare barbere med hårene, passe på å smøre seg med vibratorrens (eller lignende) etter man er ferdig. For andre fungerer det ikke, samme hva man gjør. Jeg er en av dem som får røde nupper uansett (og etterhvert sår, når jeg klør meg i søvne), og når hårstubbene i tillegg stikker og irriterer huden til partner etter de har fått gro fritt i sånn ca. en dag - vel, da velger jeg andre metoder :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå