Gå til innhold

Ordrebekreftelse = faktura?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har bestilt en ny mobil hos Elkjøp. De måtte bestille den fra hovedlageret, så jeg fikk en ordrebekreftelse. Når jeg kom hjem så jeg at det stod "Kidnr", "forfallsdato" osv på den. Skjønner ikke hvorfor det skal være en faktura når de ikke sa noe om det?

Forfallsdato er fredag, og jeg får ikke mobilen før på mandag. Må jeg betale regninga da, eller kan jeg bare vente til mandag? Har noen av dere fått regning på den måten når dere bare skulle ha ordrebekreftelse?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vel dette er en bekreftelse bare, men jeg ville tatt kontakt med dem og hørt, for å være på den sikre siden. :)

Skrevet

står det ordrebekreftelse eller står det faktura og fakturanummerpå den?

Har aldri hørt om å betale vare fra Elkjøp på faktura. Det er nok en ordrebekreftelse.

Skrevet

ordrebekreftelse er bare en bekreftelse på bestillingen din. Og det høres rart ut at varen skal betales før du i det hele tatt har fått varen, hadde det vært sånn at du skulle betale før du fikk varen hadde du betalt den når du bestilte den.

Det høres ut som at det er gjort en feil, tror det er best å ringe de å høre :)

Skrevet

Ok folkens, takk for tipset :) Har ikke mobil for øyeblikket, så skal stikke innom de og høre. Fikk beskjed om at det var en ordrebekreftelse, men ser nå at det bare står "Faktura" på den. Uansett overrasket over at forfallet på den bare er 5 dager etter at jeg fikk den.

Men det ordner seg sikkert når jeg får snakket med de, så får jeg sikkert betale når jeg henter telefonen ;) Takker for svar folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...