AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Hei Legen ba meg om å ta en avføringsprøve fordi jeg har slitt med diare, men da jeg måtte på toalettet tidligere var det hard avføring. Legen ba bare om avføringsprøve uten å spesifisere det noe mer. Har jeg gjort feil?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #3 Skrevet 12. oktober 2011 ring legen å hør. legen vet best ja, blir nok nødt til det, men er så flaut. Om jeg har gjort feil har jeg virkelig driti meg ut så jeg tenkte det var greit å høre om noen viste det.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #4 Skrevet 12. oktober 2011 ja, blir nok nødt til det, men er så flaut. Om jeg har gjort feil har jeg virkelig driti meg ut så jeg tenkte det var greit å høre om noen viste det. Jeg har nettopp tatt 5 avføringsprøver på grunn av variabel mage og mye løs mage. Hva slags prøve er det du skal ta, er det et lite brett med plass til 3 avføringsprøver eller er det et eneste glass? Det er dessuten ikke noe problem om du har "gjort feil", da får du bare et nytt glass til en ny prøve:) Ikke bekymr deg over det. Jeg kan ikke si hva som blir riktig eller galt i ditt tilfelle, men for min egen del tok jeg prøvene over 5 dager, og av slik avføringen var for hver dag. Jeg ventet ikke til jeg hadde diare. Husk at legen din er vant til å snakke om avføring, og det trenger ikke å bli flauere enn du selv gjør deg for deg:) Evt. kan du ringe Furst laboratoriet og spørr dem, da blir du jo anonym og år antakelig svar. Jeg gjor det, var også innom der og tok en del prøver og fikk utlevert avføringsprøve-glass i luka på venterommet og alle hørte liksom instruksene på hvordan jeg skulle ta den prøven Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå