Gjest henriett3 Skrevet 7. januar 2012 #101 Del Skrevet 7. januar 2012 -Kaizers -alt av norsk hiphop/rap -Gabrielle (ring meg) Får forøvrig krupp av "de nye gitarkameratene" og Fuentes spesielt. Ok stemme, men den blåhval-pesingen hans inn i mic`en mens han "synger" gjør det helt grusomt i mine ører. Disse gutta sin versjon av "Hallelujah" er vel også det jævligste jeg noengang har hørt. Jeg digger kaizers jeg De er helt rå live! I sommer fikk jeg ta Janove Ottensen i hånda! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #102 Del Skrevet 7. januar 2012 Det verste med Kaizers er ikke musikken deres, men den idiotiske fansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 7. januar 2012 #103 Del Skrevet 7. januar 2012 Det verste med Kaizers er ikke musikken deres, men den idiotiske fansen! Heheh ja. Jeg er ikke sånn fan jeg da. Hører nesten aldri på dem, men i sommer fikk jeg muligheten til å dra dit, og da var det veldig morsomt å stå så langt fremme! Og så er han en veldig pen mann! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivana Skrevet 7. januar 2012 #104 Del Skrevet 7. januar 2012 De fleste pop, listepop artistene kan jeg ikke fordra. Aller værst er de som blir populær pga image(klær, utseende osv) og ikke kvaliteten på musikken. Finnes selvfølgelig unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #105 Del Skrevet 7. januar 2012 Britney Spears, Christina Aguilera, Billy Ray Cyrus m familie, LED ZEPPELIN!, Janis Joplin og Jessica Simpson. Sikkert flere, men de er de verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 7. januar 2012 #106 Del Skrevet 7. januar 2012 Justin Bieber "pusemusikk" Girl/boy band Rap (noen få unntak er okay) danseband ekstrem country/western Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #107 Del Skrevet 7. januar 2012 Justin Bieber "pusemusikk" Girl/boy band Rap (noen få unntak er okay) danseband ekstrem country/western Lurer på hva ekstrem country/western er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #108 Del Skrevet 7. januar 2012 Lurer på hva ekstrem country/western er... Bjøro Håland http://www.youtube.com/watch?v=3VwfGmsb93g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #109 Del Skrevet 7. januar 2012 Ser brutalt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #110 Del Skrevet 7. januar 2012 Ser brutalt ut... Mutter`n hadde alle kassettene hans og kjørte konsekvent på repeat. Jeg våkner fremdeles skrikende og gjennomvåt om natta med dype traumer Men heller Bjøro enn Kaizers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 7. januar 2012 #111 Del Skrevet 7. januar 2012 Lurer på hva ekstrem country/western er... Hahaha... du vet den som er skikkelig ur-western? Det er noe country som jeg kan 'leve med' i selskapelig lag (og rikelige mengder alkohol), men så er det det jeg kaller "ekstrem country/western" da... huff. Jeg ville (nesten) heller valgt å få hemoroider enn å høre på det der, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 7. januar 2012 #112 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Bjøro Håland Hahaha! Takk Busten, dette er nøyaktig hva jeg mener!!! Endret 7. januar 2012 av AnitaB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #113 Del Skrevet 7. januar 2012 Bare sangtitlene gjør at jeg ikke tør å lytte til linken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #114 Del Skrevet 7. januar 2012 Bare sangtitlene gjør at jeg ikke tør å lytte til linken... Kan sammenlignes med en skrekkfilm. Dog uten levende bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loosediamonds Skrevet 7. januar 2012 #115 Del Skrevet 7. januar 2012 Lady Gaga er verst i mine øyne/ører. Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 7. januar 2012 #116 Del Skrevet 7. januar 2012 Mutter`n hadde alle kassettene hans og kjørte konsekvent på repeat. Jeg våkner fremdeles skrikende og gjennomvåt om natta med dype traumer Men heller Bjøro enn Kaizers Så du har ikke kontroll på kontinentet? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 7. januar 2012 #117 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Coldplay Er noe med stemmens hans jeg ikke takler. Er sikkert mange flere å, men han er den eneste jeg kommer på sånn i farta. Endret 7. januar 2012 av SusanneGullet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 7. januar 2012 #118 Del Skrevet 7. januar 2012 michael jackson.... de fleste hip hop artister.... spesielt de yo yo nigga shit greiene 50 cent og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 7. januar 2012 #119 Del Skrevet 7. januar 2012 Justin bieber får det til å gå kaldt nedover ryggen min:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2012 #120 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg makter ikke Coldplay. Musikken deres fremstår som et endeløst emohelvete med whining og syting, det er få låter som egentlig er forskjellige fra hverandre - og radioen spiller samme sangene om og om og om og om igjen. "<BobSaget> coldplay er for musikk det samme som selvmord er for livslykke" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå