Gå til innhold

Hvilke sanger/artister takler du bare ikke?

Hipster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Kanye West

Erik og Kriss. HATER ølbrille sangen! :kjefte:

Kapre diem

Marion Raven

Justin Bieber

Snopp Dog

LMFAO

Gabriella! Herregud

Chris Brown

Colplay eller hva de nå kaller seg.

Lil wayne.

Taio Cruz

kylie minogue

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shakira - absolutt den verste

Jan Eggum

Bjørn Eidsvåg

Scooter

Lady Gaga

Rune Rudberg

Celine Dion

Aqua

Creed

Usj!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt fullstendig hetta hver sommer når både "En solskinnsdag" av Postgirobygget spilles, og den derre "Smak av honning" av DeLillos. Mor er trofast p4-lytter og de to låtene går der på så høy frekvens at jeg får tarmslyng. Og det verste er hvis noen skulle finne på å dra frem en gitar en sen sommerkveld. Hvis jeg da hører at vedkommende med gitaren i hende kjører på med postgirobygget, ja da får jeg lyst til å lage opptenningsved av instrumentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- SPUTNIK!!! (Grøsss...) Og rune rudberg, og steven segal (eller nei, han synger jo ikke...)

Og Mariah Carey (edit), gjør vondt... :sjokkert:

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Alle sanger som folk bare MÅ spille når man sitter utendørs med en gitar. Typ "en solskinnsdag" eller "hotel california". Det verste er at alle synger høylytt med og synes det er sååå koselig, mens jeg klasker meg på panna, synes det er kleint og tenker "neeeei...". Uheldigvis for meg må det skje hver forbannade tur jeg er med på, da jeg har bekjentskaper som synes dette er toppen av kos! Ikke nødvendigvis sangene i seg selv som er problemet, men blir bare så lei når de samme sangene kommer igjen og igjen.

Ellers har jeg lite til overs for norske rappere (f.eks. Erik og Kriss) og så synes jeg Beyonce blir for mye gauling til at det låter pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik & Kriss, Karpe Diem, DeLillos.. Lady Gaga har noen FÅ kule sanger, men jeg får helt fnatt av stilen hennes. Djis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villanda

Vær gang jeg hører justin bieber, eller ser bildet av han, eller et eller annet som har noe som helst med han å gjøre, får jeg en intens trang til å rive av meg et og et hårstrå og så dra ut alle neglene jeg harmed en rødglødende tang...

Det er helt latterlig at en for meg helt vil fremmed person skal få fremme sånne tanker i hodet mitt, men jeg utstår han bare ikke. Utrolig ekkel liten fyr, som ikke bare har elendig musikk, men som også må åpne kjeften sin og vise hvor lite gjennomtenkt han er i forhold til dels viktigste politiske spørsmål, som abort.

Et av de lykkeligste øyeblikkene mine i år, var når jeg så CSI epsioden hvor han ble drept... Herlig øyeblikk!

:rasende: justin bieber :kvalm::scorpis:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

gabrielle, og da spesielt med ring meg... får helt fnatt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvis jeg ikke har mulighet til å slippe å høre den sangen....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alle disneyfolka som starter å synge, ingen unntak.

Justin Bieber.

Danseband.

Erik og Kriss.

Justin Timberlake.

Chris Brown.

Gabrielle.

Admiral P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

- SPUTNIK!!! (Grøsss...) Og rune rudberg, og steven segal (eller nei, han synger jo ikke...)

Og Mariah Carey (edit), gjør vondt... :sjokkert:

Å jasså?

Endret av Hard Ride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ke$ha :balltre:

Christina Aguilera som stadig står og gauler i vei. Kan hun ikke bare gi seg nå? (og herre_jævler så mye sminke den dama greier å få på seg til tider)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de lykkeligste øyeblikkene mine i år, var når jeg så CSI epsioden hvor han ble drept... Herlig øyeblikk!

:rasende: justin bieber :kvalm::scorpis:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg takler virkelig ikke den Ring meg sangen av Gabrielle. Jeg klarer den bare ikke!

Også er jeg ikke noe fan av de siste sangene til Britney Spears. Spesielt ikke World ends sangen som blir spilt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg takler virkelig ikke den Ring meg sangen av Gabrielle. Jeg klarer den bare ikke!

Også er jeg ikke noe fan av de siste sangene til Britney Spears. Spesielt ikke World ends sangen som blir spilt overalt.

Er så enig! Skal så lite til før jeg får den på hjerna, og nå fikk jeg det. Takk skal du ha! Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney Spears

Christina Aguilera

Macy Gray

Har sett en dokumentar om BS og CA og likevel liker jeg dem ikke. Jeg fikke egentlig en slags 'medfølelse' med dem, men i ettertid føler jeg at jeg blir sugd, menneskelig og åndelig. de er for dumme til at jeg klarer å forholde meg til dem.

Hva MG angår er hun for creepy. Vedkommende har en statue av seg selv i hjemmet! Det er bare YIKES! Da snakker vi om Carl Ivar Hagen/Eli-ego!!! En ekstremt frastøtende egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg elsker masse av det som er nevnt her, haha :gjeiper:

Men det er to artister jeg virkelig ikke kan utstå:

Katie Melua- høres ut som hun ikke har skjelett eller noe. Hvis en manet hadde hatt munn hadde den hørt sånn ut.

AdmiralP- høres ut som en slem parodi på en innvandrer med psykisk funskjonshemming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...