She_Leiva Skrevet 18. oktober 2011 #41 Del Skrevet 18. oktober 2011 Huff er så mange, men om jeg skal skrive ned noen i farta så må det bli: -Black Sabbath. -Nyeste låtene til Britney Spears... -Fergie. -Snoop Dog. (Enkelte sanger er OK, men flertallet RIIVER i ørene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 19. oktober 2011 Black eyed peas - My humps Det var favoritt sangen min da jeg var sånn 11/12, brukte til å danse til den hele tiden på skolen og sånn. FLAUT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 19. oktober 2011 #43 Del Skrevet 19. oktober 2011 Leonard Cohen Maria Mena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempebygg Skrevet 19. oktober 2011 #44 Del Skrevet 19. oktober 2011 Liker så mye at jeg kommer ikke på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 11. november 2011 #45 Del Skrevet 11. november 2011 Takler ikke noe av Tone Damli Aaberge eller Mariah Carey. Grøss! Henning Kvitnes er også jævlig. Og ikke minst Vassendgutane. Idiotmusikk! Også HATER jeg ALT av dænsebænd! Hvorvidt det kan kalles musikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 11. november 2011 #46 Del Skrevet 11. november 2011 Gabrielle - Ring Meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzie Skrevet 11. november 2011 #47 Del Skrevet 11. november 2011 Katie Melua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 14. november 2011 #48 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har utviklet et boblende raseri som melder seg hver gang noen må sette på Postgirobygget sin "sommer og sol-sang" (husker ikke tittelen). Skylder på alle (men det er særlig østlendinger) som bare må spille den om og om og om igjen bare fordi det er sommer. Dere ødelegger sommerkosen min, enten det er radio, medbrakt ipod-anlegg eller en fyr med gitar i parken. Slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. november 2011 #49 Del Skrevet 14. november 2011 Bjørn Eidsvåg Jeg liker sangen "eg ser", så lenge jeg slipper å se mannen når jeg hører den. Alt annet får jeg kvalmefølelse av når jeg ser og/eller hører han. Såååå enig!!! Bjørn Eidsvåg er forferdelig! Særlig den han synger sammen med Lisa Nilsson. Han derre "gidder ikke passer meg ikke" fyren.. Husker heldigvis ikke hva han heter. Men han er sykt irriterende, og sangene hans vrenger jeg meg av Trond Viggo Torgersen. Jeg tenkte jeg skulle putte navnet hans inn i hodet ditt, hehe! Jeg haaater Kurt Nilsen. Og den gjengen han sang med. Særlig halleluja-sangen. Og Espen Lind sin stalker-sang. (Noe med å gå utenfor vinduet til dama og stirre på henne "don't you know how it feeeeeeeels"). Misliker også sterkt Kate Bush som synger så utrolig pipete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. november 2011 #50 Del Skrevet 14. november 2011 Britney Spears, 50 cent og han der "vil du ligga med mig nå, om sanningen skal frem" æææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 15. november 2011 #51 Del Skrevet 15. november 2011 ...og Bon Jovi. Maken til mas. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 15. november 2011 #52 Del Skrevet 15. november 2011 ...og Bon Jovi. Maken til mas. Fysj, sånn kan du ikke si:p Han er jo fantastisk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anygirl Skrevet 15. november 2011 #53 Del Skrevet 15. november 2011 Justin Bieber.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 15. november 2011 #54 Del Skrevet 15. november 2011 Sangene hennes er forsåvidt helt greie, men hver gang jeg hører Marit Larsen snakke får jeg lyst til å filleriste henne. Jeg kan ikke fordra pinglete kvinnfolk med pipestemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 15. november 2011 #55 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Justin Bieber James Blunt Katie Melua DeLillos Marion Raven Shakira Odd Nordstoga Endret 15. november 2011 av Belle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. november 2011 #56 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Justin Bieber Rihanna Han der ekle, skitne narkofyren (huff, eg har faktisk gløymt kva han heiter.. ) som var sammen med Kate Moss.. Beyonce Erik & Kriss Marion Ravn Danseband generelt, grusomt! Drömhus - Vill ha deg Amy Winehouse Edit: Åh, eg gløymde Tone Damli Aaberge! Endret 15. november 2011 av silverdoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. november 2011 #57 Del Skrevet 15. november 2011 Justin Bieber James Blunt Katie Melua DeLillos Marion Raven Shakira Odd Nordstoga kunne ikke vært mer enig!!!!! Maria Mena i tillegg. og Tracy Chapman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. november 2011 #58 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Justin Bieber Gabriella. Den sangen hennes går meg rett på nervene. For en udugelig "sang" 99% av trance/dance/techno/dubstep dritt. Blir gal av slik onsdag onsdag musikk som er trykket sammen på en pc. (Følte meg veldig gammel når jeg skrev det ) Marit Larsen. For en plagsom babystemme hun har. Julemusikk uten om O Holy night. Glemte jo nesten Lars Vaular. Fryktelig dårlig "rap" Må legge til all slik dårlig rap som har med hvor mye penger, dop, biler og damer de har. Endret 15. november 2011 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 15. november 2011 #59 Del Skrevet 15. november 2011 Han der ekle, skitne narkofyren (huff, eg har faktisk gløymt kva han heiter.. ) som var sammen med Kate Moss.. Du mener Pete Doherty? Han er jo kul!! Men Beyonce der i mot! Blærk. Særlig "Best thing i ever had", er jo helt elendig. "I wanted you bad, I'm so through with that" :kvalm: :kvalm: Ellers har vi Gabrielle, Eminem, Rihanna, Taio Cruz, enrique iglesias , LMFAO, Fergie! HUff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 15. november 2011 #60 Del Skrevet 15. november 2011 Artister/band: - deLillos. : Jeg liker ingenting ved deLillos. Ingenting. - Celine Dion: GRØSS. - Carola: Hjelp. Sanger: - "Flink" med deLillos og Ida Maria. - "God morgen Norge" med Knutsen og Ludvigsen. - "I'd do anything for love" med Meat Loaf. Det er mange artister og sanger jeg ikke liker, men disse takler jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå