Gå til innhold

Hvilke sanger/artister takler du bare ikke?

Hipster

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

DDE

Mariah Carey

Beyonce

Lady Gaga

Rhianna

og enhver annen som ikke kan synge rent og som sliter seg opp og ned skalaen med makt.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik & Kriss, helt forferdelig. Skjønner heller ikke hva som er så spesielt med Jarle Bernhoft, sykt irriterende musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Veronica maggio! Jag kommer, jag kommer, jag komme jag kommer, jag kommer, jaja har fått det med meg at du snart kommer...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Drue

Veronica maggio! Jag kommer, jag kommer, jag komme jag kommer, jag kommer, jaja har fått det med meg at du snart kommer...

Misunnelig? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takler ikke listepop/topp 20 musikk

Generelt hat mot sjangeren RnB

Ikke så veldig begeistra for nyere hiphop

Lar det bli med det, for ellers kan lista bli veeldig lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik & Kriss, helt forferdelig. Skjønner heller ikke hva som er så spesielt med Jarle Bernhoft, sykt irriterende musikk

Enig og enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:popcorn: :popcorn:

Åh, må nesten skrive under på denne. Selv om det er litt trist, kjenner faktisk Tonje litt gjennom ridingen, og har så vidt fått med meg at hun hadde spilt inn et eller annet...

Men godt mulig dette er tull også. Skal diskret spørre om hvordan det går med sangkarrieren neste gang jeg ser henne... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meridius

Marit Larsen

Tone Damli

Gabrielle

Erik & Kriss

Skrillex

Endret av Meridius
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Beyonce,Jennifer Lopez,Kaizers orchestra,Christina aguilera,D.D.E,alle danseband,Rihanna,Shakira,Postgirobygget,Di derre,De lillos og alle andre norske dritband i samme kategori,Odd Nordstoga,Justin bieber(men det sier jo seg selv) også har jeg jo endel metalband jeg ikke takler som Manowar,Hammerfall,Dream Theather,nyere Metallica,Cannibal corpse,Slipknot,Korn,Danzig og kunne sikkert fortsatt å skrive for det er mange artister jeg ikke takler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stedet for å gjenta meg selv, siterer jeg meg selv:

Kort sagt mener jeg postgirobygget og alle som ligner skulle vært drept og hivd på et bål, sammen med alle vokalrunkedamene, hoppende deodoranter, dansebandbølgen, yoyofuckyou-gutta og resten av VG-lista. "Could Britney Spears and Lady Gaga please stand back-to-back, I'm a bit short on bullets" osv.

Er veldig delt i electronica-leiren, jeg elsker Dúné men får sterk trang til å rive av meg ørene når jeg hører Tiesto. Dunk-dunk-dunk funker ikke, og heller ikke den typen man trenger å leke med kjemisettet for å forstå.

All form for trønderfestgulp på trøndersk som omhandler smått obskøne kroppsdeler, dekksgutter, lenestoler eller traktorer havner fort i søpla. Det kommer virkelig dyktige musikere herfra også, men det drukner i BjarneÅge Tyslandsøppel :(

Country generelt, og sytecountry spesielt, har jeg problemer med.

Iron Maiden får huden min til å krølle seg, og harryrock ala AC/DC og Kiss gir meg brekninger. Er heller ikke videre begeistret for noen av metal-sjangrene, ei heller sytemetal ala Metallica.

Noe mer da? Jo, alt av sånn "alle elsker oss og kjøper platene våre, så vi gidder ikke prøve lenger"-opplegg; feks U2, Coldplay, AHA, etc - uspennende, tamt, dødt.

Hits for Kids, Smurfehits, remixer av gamle barnesanger, techno-versjoner av Disney-låter, etc er jeg snart overbevist om at er en utstrakt gren av MK-ULTRA.

Og ABBA. Gud, sier jeg bare. Jeg kaster opp inni munnen min.

Og folk spør meg i fullt alvor hvorfor jeg ikke hører på radio...?

Kan også legge til at jeg har blitt utsatt for Dubstep siden jeg skrev det siterte innlegget. Det er egentlig litt for fælt til at jeg klarer å snakke om det. Kort oppsummert: deler av sjelen min selvantente og døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

I stedet for å gjenta meg selv, siterer jeg meg selv:

Kan også legge til at jeg har blitt utsatt for Dubstep siden jeg skrev det siterte innlegget. Det er egentlig litt for fælt til at jeg klarer å snakke om det. Kort oppsummert: deler av sjelen min selvantente og døde.

WUBB WUBB! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...