trulse Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hei..jeg lurte på en ting som jeg håpet jeg kunne få svar på her...hadde sex med kar en helg,å brukte kondom,men den sprakk jo så klart...er livredd for at jeg er smittet av noe....er jo ikke sikkert han er dårlig engang liksom...men bedre føre var...de sier at klamydia svir å klør å litt diverse...jeg har lufting i magen,(men det hadde jeg før jeg møtte denne karen)...men jeg klør nesten ikke... Kan hende jeg bare klør fordi jeg er livredd egentlig,eller fordi håret begynner å vokse ut igjen der nede etter barbering... Men er det sånn at de som har symptomer klør hele tiden????å det svir ikke når jeg er på do heller...vet at det ikke alltid kommer symptomer engang når man har det da men... Men så lenge det ikke klør ekstremt,er det helt vanlig?eller kan det være stor mulighet for å være smittet...dette er vel rundt 1 eller 2 uker siden... Beklager at det vart litt rotete..håper på svar...takk
trulse Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2011 Ts her...det skulle ikke stå lufting i magen...hehe..det skulle stå murring!!!:-)
spinnwild Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg synes dette høres litt vel hypokondrisk ut... Enkleste løsning: Ta en sjekk hos legen. Man kan ha symptomer uten å være smittet, og man kan være smittet uten å ha symptomer. Hvis du vil at vi skal gjette, så gjetter jeg at du ikke er smittet. 2
Iljen Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Klamydia ligger ofte lenge uten symptomer, tror muligens du er litt paranoid av tanken. Ta en test, da får du saken ut av verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå