Gå til innhold

Er facebookprofiler plutselig åpne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig inn på tre personer som jeg aldri har kommet inn på profilen til før. Er det noen grunn til dette? Kommer alle inn på meg nå også, hvis jeg ikke har gjort noen endringer i sikkerheten i det siste? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at de du har gått in på har endret sine instillinger. Vet at man nå kan se hva folk man ikke er venner med har skrevet på andre profiler som er åpne, men da er det kun det man ser. Gå inn på sikkerhetsinstillingene dine du, og se over om alt er stillt inn slik du vil :)

Skrevet

Mye mulig!

Hva med å sjekke?

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Ja, Facebook har gjort en endring. Nå er alles vegger åpne for alle og en hver. Vanvittig teit. Du kan allikevel skjule statuser og slikt for offentligheten, men veggen er alltid åpen for alle. Merkelig forklart, men det er en merkelig endring og da...

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Ja, Facebook har gjort en endring. Nå er alles vegger åpne for alle og en hver. Vanvittig teit. Du kan allikevel skjule statuser og slikt for offentligheten, men veggen er alltid åpen for alle. Merkelig forklart, men det er en merkelig endring og da...

Skrevet

Det stemmer ikke, Facebook gjorde nylig en endring som førte til at alle sikkerhetsinnstillingene dine måtte innstilles på nytt - det er bare å gå inn på privacy settings og fikse dette. Grunnen til at du ser nye vegger er antagelig fordi disse menneskene ikke har fått med seg denne endringen. Om du endrer sikkerhetsinnstillingene kan du skjule veggen din.

Skrevet (endret)

Dobbelpost!

Endret av Kirby
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Det stemmer ikke, Facebook gjorde nylig en endring som førte til at alle sikkerhetsinnstillingene dine måtte innstilles på nytt - det er bare å gå inn på privacy settings og fikse dette. Grunnen til at du ser nye vegger er antagelig fordi disse menneskene ikke har fått med seg denne endringen. Om du endrer sikkerhetsinnstillingene kan du skjule veggen din.

Nei, du kan ikke skjule veggen din. Du kan skjule alle statuser, bilder og veggmeldinger fra venner, men veggen vil alltid være åpen. Veggen ser bare helt tom ut hvis du skjuler ting, men du kan ikke skjule hele veggen lenger, bare innholdet på veggen.

Skrevet

Jaha, når jeg ser på min vegg som "public" ser jeg ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...