AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Ved en feiltakelse drakk jeg av vannflaska til ei venninne. I ettertid har jeg fått vite at hun har kyssesyken, så jeg lurer på om det er noen sjans for at jeg kan ha blitt smittet ved å drikke av vannflaska hennes? Merker at jeg ble litt bekymra, men det er kanskje hysterisk av meg?
Gjest Meg Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 85% av alle voksne har hatt kyssesyken en eller annen gang uten å merke det, de tror det bare er en vanlig forkjølelse. Så om du skulle bli smittet av venninnen din er det ikke sikkert du blir veldig syk:) Kanskje har du allerede hatt den selv en gang, da tror jeg ikke du får den igjen heller:)
Lunivere Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Når du har drukket av vannflasken henens er nok sjansen stor for at du blir smittet, siden kyssesyken smitter gjennom spytt. Men mange har hatt kyssesyken uten å ha merket den engang, så det er ikke sikkert at du blir veldig syk ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for svar! Har vært utrolig trøtt og sliten de siste månedene, med verk i muskler og ledd. Har tatt en del prøver om jeg mangler vitaminer o.l men legen har ikke funnet noe. Så da begynte jeg å tenke på dette med kyssesyken når jeg hørte at hun hadde det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå