Gå til innhold

Kyssesyke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ved en feiltakelse drakk jeg av vannflaska til ei venninne. I ettertid har jeg fått vite at hun har kyssesyken, så jeg lurer på om det er noen sjans for at jeg kan ha blitt smittet ved å drikke av vannflaska hennes? Merker at jeg ble litt bekymra, men det er kanskje hysterisk av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

85% av alle voksne har hatt kyssesyken en eller annen gang uten å merke det, de tror det bare er en vanlig forkjølelse. Så om du skulle bli smittet av venninnen din er det ikke sikkert du blir veldig syk:) Kanskje har du allerede hatt den selv en gang, da tror jeg ikke du får den igjen heller:)

Skrevet

Når du har drukket av vannflasken henens er nok sjansen stor for at du blir smittet, siden kyssesyken smitter gjennom spytt. Men mange har hatt kyssesyken uten å ha merket den engang, så det er ikke sikkert at du blir veldig syk ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Har vært utrolig trøtt og sliten de siste månedene, med verk i muskler og ledd. Har tatt en del prøver om jeg mangler vitaminer o.l men legen har ikke funnet noe. Så da begynte jeg å tenke på dette med kyssesyken når jeg hørte at hun hadde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...