AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hei Jeg er en mann på 33 år som har en muskelsykdom som gjør at jeg ikke kan sitte og må bruke respirator hele døgnet. Ligger på en rullestol og styrer pc`n med øynene. Må ha hjelp til alt. Jeg tenner veldig på jenter som bruker skjorter sammen med jeans og belte. Skjortene må aller helst være oppi buksa. Liker også godt hvis de har skjorte + genser, skjorte + vest, skjorte + olajakke, skjorte + t-skjorte (da må både skjorte og t-skjorte være oppi buksa). Tenner også på jobbuniformer der det er skjorte. Jeg tenker veldig mye på dette og synes det er en unaturlig fetisj. Hvis jeg drømmer om dette på natten så, ja dere vet. PS: Jeg tenner også veldig på å se de blir bakbundet med tau, beina bundet med tau og kneblet med skjerf eller lommetørkle iført slike outfits. Hvis det er noen der ute som kunne tenke seg å prate med meg om dette hadde jeg blitt veldig glad. Håper dere ikke ser på meg som en galning pga dette.
Gjest Bond Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Tråden ryddet for krenkelser. I tillegg minner vi på at KG ikke er stedet for kontaktannonser av denne sorten. Tråden stenges Bond, mod
Fremhevede innlegg