Glasögon Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Fikk skikkelig lyst på kake/kjeks/muffins! Men når jeg endelig fant en oppskrift jeg ville lage, fant jeg ut at hvis jeg byttet ut sukkeret med Sukrin ville det bli for mye(skal tydeligvis bare være ca 20% med Sukrin, ikke mer). Jeg er helt tom for vanlig sukker, honning osv, så om noen kan gi meg en oppskrift som inneholder det jeg har, og Sukrin så hadde jeg blitt så takknemlig(ja, jeg er skikkelig fysen nå). Det jeg har er: hvetemel, bakepulver, diverse krydder, sitronsaft, bakekakao, Sukrin, vaniljesukker, egg, smør/margarin, natron, litt havregryn..
Mubba Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Mange lager kake(og slikt) med bare litt sukrin fordi de ikke liker smaken og den "kalde" følelsen i munnen, men hvis du ikke har noe imot det så lag kaken etter oppskriften bare bruk kun sukrin
Glasögon Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2011 Takk for svar. Nå har jeg fått tak i sukker, så trenger ikke bruke bare Sukrin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå