Gå til innhold

Sex i et fengsel

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som har voldsomme fantasier om det å ha sex inne i et fengsel. Dette tenner meg noe enormt og det nærmest renner av meg når jeg har disse fantasiene. Det er noe forbudt over det hele og tanken på at man er innelåst bak høye murer og at man er strengt bevoktet. Vurderer sterkt om jeg skal bli kontaktperson for en innsats og ha bli kjent med han, og kanskje kanskje kan jeg få satt drømmen ut i live og ha sex bak murene. Selvsagt vil jeg informere han om mine ønsker. Noen som har noen tanker om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er vel bare til å går for det. men du må opplyse deg om at de som sitter inne har muligheter til å ha sex der inne. De får privatrom når det kommer besøk, og der inne er det ingen som overvåker dem.

En venninne av meg ble gravid med kjæresten sin når han satt inne.

Skrevet

Du synes ikke det er å bli besøksvenn på LITT feil grunnlag????

Skrevet

Til orientering, så er det vanskelig å bli besøksvenn til fengsel. Faktisk så tror jeg du er for ung. Man blir også "grillet" litt på holdninger, så jeg tror du faller igjennom :wink:

Skrevet

Man kan vel bli brevvenn til en innsatt, og kanskje ta det derfra..... Eller kanskje de har muligheter til å chatte på nettet???

Skrevet
Man kan vel bli brevvenn til en innsatt' date=' og kanskje ta det derfra..... Eller kanskje de har muligheter til å chatte på nettet???[/quote']

De har ikke mulighet til å chatte på nettet, ihvertfall ikke de som sitter i et fengsel (lukket) slik du beskriver.

Besøksvenner får ikke lukket besøksrom, de sitter i en hall med 7-8 andre.De lukkede besøksrommene er må de søkes om å få, og de prioriterer ektefeller, samboere osv.

Hvilket fengsel kunne du tenke deg?

Hvor gammel er du?

Skrevet

Kan du ikke gjøre et brekk da, legge igjen masse spor, få deg en dom og så utforske mulighetene fra innsiden? Hvis du er kvinnelig innsatt så kanskje du kan harve over fangevokterne (selv om jeg tror de er mer profesjonelle enn som så). Eller enda bedre, hvis du har kjæreste eller samboer på utsiden, så kan du jo søke om privat besøksrom..

Skrevet

Eller innrede leiligheten din til fengselslook eller bli med i en sexklubb som har fengselslook i interiøret og som også kan tilby strenge voktere. Mange muligheter for den som vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt inntrykk er nok at sex på kalde besøksrom med pinnestoler og billig tørkepapir er litt overvurdert.

Men, men - alle med sitt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og skullle du lykkes så husk å ta forhåndsregler... En temmelig høy prosent av innsatte er rusmiddelmisbrukere.. Hepatitt C, hiv etc.. bruk kondom...

Skrevet

Huff - *grøsser* - jeg ville fulgt Veslebråkas innspill jeg!

Skrevet

Du får innrede et rom som en celle, med sprinkler og det hele. Så kan jo du og din partner dele på å leke politi og røver.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære er fengselsbetjent, og i det fengselet hvor han jobber, har de ansatte et lukket rom de kaller for "Sædcella" :ler: Dette rommet blir brukt av de innsatte om de ønsker besøk av kjæreste eller kone eller noe i den duren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle svar.

Det er klart at jeg må informere han om hvorfor jeg i utgangspunktet tar kontakt med han/de som innsatt, men jeg vil vel tro at de selv ikke har så mye i mot litt kos mens de er i fengselet.

Forslaget om å innrede som et fengsel hjemme hadde jo vært en fin ide om man hadde en partner som også tente på en slik setting. Men siden jeg er singel har jeg ingen å gjøre dette med. Dessuten forsvinner jo da selve spenningsmomentet med at det er høye murer rundt, og streng bevoktning i selve fengselet.

Må si at Caliente's innlegg om det lukkede rommet de kaller for "sædcella" i fengslet tente meg voldsomt. Ble dødsvåt med engang jeg leste om den beskrivelsen *fantasere - fantasere*

Skrevet

Håper du også leste mitt innlegg der det står at tilfeldig bekjentskaper ikke får benytter rommet Caliente beskrev.

Jeg syens det får være grenser for å utnytte andres situasjon til egen vinning. Mange i lukket fengsel sliter med store psykiske problemer, og det er nok ikke så lurt å ha sex med folk man ikke kjenner.

Gjest Fengselsbetjenten
Skrevet

Skal dette fungere må den innsatte presentere deg som hans kjæreste og ikke som besøksvenn, da får dere privatrom til møtene deres.

Det er liten hemmelighet innenfor murene at slike "kjærester" i utgangspunktet er en sexpartner. Det er utrolig hvor mange av fangene som får tilbud om seksuell omgang mens de soner.

Skrevet
Skal dette fungere må den innsatte presentere deg som hans kjæreste og ikke som besøksvenn, da får dere privatrom til møtene deres.

.

I det fengselet jeg kjenner best til, er det krav om at man må ha sonet i så-og-så lang til før man får enerom, samt god oppførsel. Og som sagt prioriteres samboere og gifte.

Skrevet

Er det ikke som regel best å la fantasier være det er - fantasier? Jeg er redd for at virkeligheten vil bli en skuffelse for deg.

Men det er vel andre ting du kan finne på hvis du er fasinert av fengsler og høye murer? Det finnes nok av spennende historiske festninger o.l. som er åpne for publikum. Her kan du finne autentiske arrester og fengselsmiljøer, i motsetning til moderne anstalters triste og sterile besøksrom.

Det er vel ikke rette sesongen akkurat på denne årstiden, men hvorfor ikke prøvde å finne deg en type som vil dra på museumsbesøk med deg?

Kanskje dere bør undersøke hvilke tider de ikke har så mange besøkende? :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt sex i to fengsler, jeg, Berg og Ila. På Ila i et besøksrom (vi var ikke samboere) og på Berg på cella hans. Berg er et åpent fengsel og de innsatte kan ha med seg besøkende på rommet.

Skrevet
Har hatt sex i to fengsler' date=' jeg, Berg og Ila. På Ila i et besøksrom (vi var ikke samboere) og på Berg på cella hans. Berg er et åpent fengsel og de innsatte kan ha med seg besøkende på rommet.[/quote']

Hvordan var det da, føltes det like spennende som gjest her fantaserer om? (vel å merke om du tenner på det samme da :) )

Selv tenner jeg på en litt annen setning, nemlig at jeg er den innsatte og at jeg "missbrukes" i fengslet. At de ansatte henter meg ut av cella, lenker meg fast til et bord, en vegg eller liknende og tar meg mot min vilje.

Ohh yeah, en slik fantasi får saftene til å renne altså :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...