liv Skrevet 11. oktober 2011 #21 Skrevet 11. oktober 2011 Fyyyyyyyyy faaaaaaen. Hva med de kvinnene som ikke har barn, de får jo ikke bolig og strøm dekket? Skal virkelig barnebidraget gi slike ting også??? Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg heller ikke hatt stor leilighet, da hadde vi fortsatt å bo i min nåværende samboers lille nedbetalte leilighet på 35m2. Det sier seg selv at strømregningen på et rekkehus med nok plass til barn er større enn på en liten leilighet. Når det bare er jeg som er hjemme kan jeg ta på meg en ullgenser og sette meg under et pledd, men det går litt mer ved og strøm når en skal varme opp soverom så ungene kan sitte der å leke og sånt. Andre utgifter som ikke er med i den tråden JEG linket til er ting som barnepass og mat.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #22 Skrevet 11. oktober 2011 Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg heller ikke hatt stor leilighet, da hadde vi fortsatt å bo i min nåværende samboers lille nedbetalte leilighet på 35m2. Det sier seg selv at strømregningen på et rekkehus med nok plass til barn er større enn på en liten leilighet. Når det bare er jeg som er hjemme kan jeg ta på meg en ullgenser og sette meg under et pledd, men det går litt mer ved og strøm når en skal varme opp soverom så ungene kan sitte der å leke og sånt. Andre utgifter som ikke er med i den tråden JEG linket til er ting som barnepass og mat. Så du lever fett på ungene dine?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #23 Skrevet 11. oktober 2011 Så du lever fett på ungene dine? :skratte: Sorry, men du har virkelig ikke peiling på hvordan livet med barn er. Så om du skal si noe mer eller stille flere dumme spørsmål, burde du kanskje skaffe deg en unge eller to for noen uker og teste det.
liv Skrevet 11. oktober 2011 #24 Skrevet 11. oktober 2011 ja kjempe fett, får hele 720kr i bidrag Og ikke noe mer. Bare halvparten av barnehageutgiftene er jo mer enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå