Gå til innhold

Hva er du på letning etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke egenskaper leter dere etter i en jente/gutt når dere er på utkikk etter en kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da jeg var på jakt etter drømmemannen var disse egenskapene viktige:

* En som tok meg for den jeg var/er

* Er villig til å elske og bli elsket igjen

* Trygghet

* Humor

* Romantisk

* Omsorgsfull

* Empatisk

* Sympatisk

* Like lite utagerende som jeg selv er

* De samme verdiene som meg selv

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Han må være b a r s k :rodmer:

Skrevet

Han må være snill, ærlig, gi meg trygghet, få meg til å le og samtidig gi meg litt spenning! :)

Skrevet

Eneste absolutte krav fra min side er at jeg må ha kjemi med fyren.

Men ellers er humor, aktiv livsstil, god arbeidsmoral, fine jordnære verdier samt litt mystikk (klisse-alarm) flotte egenskaper. Skader ikke om han er høy og good looking også!

Skrevet

Han må kunne Verdensreglesangen.

• Liker 2
Gjest Håpløs
Skrevet

Sjarmerende, snill, omtenksom, smile og le mye, velkledde, fornuftig, aktiv.

Skrevet

Han må være snill, trygg og med humor er 3 raske ting jeg kommer på.

Skrevet

Den rette kjemien må være tilstede, og det er jo det som er det vanskeligste å finne. Men bortsett fra det så tror jeg at jeg ser etter det mange andre ser etter:

En jente som er:

- Søt og sjamerende

- Snill

- Omtenksom

- Tenkende

- Humor, en jeg kan le med

Og helst ikke så aaaaltfor humørsyk (men dette vises ofte mye senere enn man skulle ønske :ler: )

Skrevet

TRE ting??? Nei, det er for lite, he-he. Nåvel, skal prøve.

- Må være et godhjertet menneske som respekterer andre uansett farge/bakgrunn/religion/kjønn osv.

- Må like å reise og ønske å bo i ulike land, og være nysgjerrig på livet.

- Som en annen over sa: man må ha kjemi! (som jo igjen avhenger av fremtoning, utseende, utstråling, sjarme, humor, meninger osv, så det favner jo ganske mye...)

I tillegg synes jeg det er viktig at han har ulike aspekter ved personligheten sin, så han kan skifte mellom å være filosofisk, dyp, seriøs, kosete, og festglad, sosial, tullete og supersexy-hot alt etter omstendigheter og humør. Blir så kjedelig å være med en som ikke har flere sider å spille på.

Skrevet

Vi må ha god kjemi og le mye sammen. Han må være selvstendig, sikker, smart, han må forsåvidt "ta meg som jeg er", men samtidig pushe meg litt. Gi meg litt motstand. Like å prate, ikke overdrevet romantisk, god arbeidsmoral, snill og omtenksom. Opptatt av å vedlikeholde helse, men ikke fanatisk. Han må være en jeg kan ta et glass vin og prate med, uten å kjede meg, på kvelden. Han må være leken og eventyrlysten, også i senga.

Det blir sikkert ikke så lett, nei. :popcorn:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvilke egenskaper leter dere etter i en jente/gutt når dere er på utkikk etter en kjæreste?

nå leter jeg etter en som ikke er følelsesmessig komplisert, altså --Jeg vil ha en som vet hva han vil altså at han er bestemt på at han vil satse på meg

Jeg vil ha en som er klar for barn og som ikke er tilbakeholden med det

Jeg vil ha en som ikke får angst av å tenke på mulig ekteskap i framttiden eller barn for den saks skyld

Klart en jeg blir forelska i

En som er forelska i meg og som under forhold ikke er redd for å vise det eller innrømme det..

Bare noe av det jeg ser etter..

Skrevet

Ei dame uten såkalte mannlige kompiser.

Skrevet

En mann som skal være en kjæreste eller elsker må være :

En jeg respekterer og liker.

Sexy og sjarmerende. Kunne flørte litt og Kan leke litt med meg, er leken selv : )

Jeg må tenne på han og like utseendet hans. Går vell inn under sexy og tiltrekkende det : )

Han må ha humor og ikke være for selvhøytidelig. Avslappet, selvsikker personlighet.

Må være mulig å komme innpå han,at han kan gi litt av seg selv så jeg føler jeg blir kjent med han. Setter pris på at han tør å opptre ærlig og rett fram ovenfor meg. Spill liker jeg ikke. Da mister jeg tillitten. For jeg vil vite hvor jeg har folk. Om jeg skal kunne omgås de på en uanstrengt,avslappet og naturlig måte selv.

Han må LIKE MEG og vise det også. Det må ikke være noen tvil om at jeg er den han vil ha.

Finner meg ikke i å være noen 2 valgs dame...

Vi må ha god kjemi og trives i hverandres selskap.Et avslappet og uanstrengt forhold hvor vi begge våger å være ærlige,generøse og dele følelsene for hverandre.

Vi må trives i sengehalmen sammen. Vi må passe godt der og kommunisere enkelt og uanstrengt om sex. Og slappe av i hverandres selskap.Trives rett og slett sammen på alle måter.

Økonomi,utdanning,aldersforskjell, status , osv har ingenting å si for mitt partnervalg, det viktige er at jeg faller for nettopp han, og han for meg ,kjemien stemmer og vi vil ha hverandre med hud og hår : ).Og vi føler vi er litt like personligheter og kan dele en del felles interesser.

Skrevet

Ei dame uten såkalte mannlige kompiser.

Ja, det går som regel fryktelig galt med disse "kompisene".

Skrevet

Hovedproblemet pleier vel å være når hun fortsatt er gift med en av de "såkalte kompisene".

• Liker 1
Skrevet

Hovedproblemet pleier vel å være når hun fortsatt er gift med en av de "såkalte kompisene".

Hva mener du med det? :klo:

Skrevet

Det finnes ingen fornuft i at kvinner skal ha mannlige kompiser.

Eller at mannfolk skal ha venninner.

• Liker 1
Skrevet

En som får frem det beste i meg :-) Min bedre halvdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...