Gjest Gjest06 Skrevet 5. desember 2003 #1 Skrevet 5. desember 2003 Jeg har nettopp blitt sammen med en gutt på 20 år. Vi kan prate om alt mulig, vi er veldig åpen mot hverandre. Men vi har ikke hatt sex enda! Han har fortalt meg at han har bare en penis på 13 cm. Den største grunnen til at vi ikke har hatt sex enda er fordi jeg er vel jomfru på en måte. Jeg er også redd for at hans penis skal være for liten til meg. Hva skal jeg gjøre? Er det noen måte den kan bli lengre på om den er for liten?? Han sier selv at den er alt for liten og at det ikke er noe å skryte av. Hilsen en urolig jente.
ZIBRA Skrevet 5. desember 2003 #2 Skrevet 5. desember 2003 En penis er ikke allt når en har sex.. Før min del er det allt det andre som er den deiligste delen av sex. (sex som jeg før tillfellet ikke har......) Har hatt sex med både store og små, men det har lite å si ang hvor bra sexen var!
Loolaa Skrevet 5. desember 2003 #3 Skrevet 5. desember 2003 Det er bare i skjedeåpningen du har nervetråder likevel, ikke innover i skjeden, så det spiller ingen rolle hvor stor den er! Hvordan han bruker den (og resten av kroppen sin og din) er alt! Og 13cm, det er da innenfor "normalen"?
lenny Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 tror vel gjennomsnittelig str er ca15 :klø: størrelsen betyr litt,men ikke alt. det er mange måter å tilfredstille hverandre på og finnes jo leketøy man kan bruke sammen. tror ikke du skal bekymre deg over størrelsen hans før dere har hatt samleie. ingen vits i å lage seg problemer som ikke er der ennå,og for all del ikke la han få inntrykk av at du er bekymret for det. lykke til da
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Den er jo rundt gjennomsnittet som er på 14 cm. Den er ca helt vanlig stor. Du sier jo ingenting om tykkelsen da. Det spiller jo også en rolle. Uansett man trenger ikke ha en partner med stor penis for at samleie skal være godt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #6 Skrevet 5. desember 2003 Jøssda. :o Kjæresten min sin penis er 12 cm lang, og vi har et fantastisk sexliv. Sammenlignet med andre sexpartnere jeg har hatt i livet med større penis, er kjæresten min den aller beste Nettopp fordi han vet å bruke den, vet å tilfredsstille meg og er glad i meg. Størrelsen har faktisk ingenting å si!!!
Gjest Fuglehue Skrevet 5. desember 2003 #7 Skrevet 5. desember 2003 om du er jomfru er den iallfall ikke for liten for deg :o
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #8 Skrevet 5. desember 2003 Størrelsen har betydning men man kan sikkert ha det fint selv om han er liten.
VesleBråka Skrevet 5. desember 2003 #9 Skrevet 5. desember 2003 Enig med OgaBoga. Om du er jomfru så er det slett ingen grunn til å ønske seg en monsterpenis! Det er ikke slik at jo større jo bedre uansett. Den skal helst passe med din vaginas størrelse også. Og hvis de er veldig store, så krever det mer forspill før jenta er klar til å ta imot (goodbye quickies) + ofte kan de ikke holde på så lenge fordi det gnisser og blir sårt. Så en medium som din kjærestes er absolutt ikke å forakte!
Barbie Skrevet 5. desember 2003 #10 Skrevet 5. desember 2003 Uansett man trenger ikke ha en partner med stor penis for at samleie skal være godt. Neeei, men det er neimen ingen bakdel heller!
Bø Skrevet 5. desember 2003 #11 Skrevet 5. desember 2003 Neeei, men det er neimen ingen bakdel heller! Det er helt riktig Barbie! En penis kan aldri bli en rumpe. Nå har jeg aldri drevet og målt størrelser på pikker, men jeg må vel si at jeg foretrekker en som er medium. Jeg har faktisk prøvd en som var så liten at jeg omtrent kunne ha beholdt strømpebuksa på. Syns 13 cm høres ut som en fin nybegynnerstørrelse. Og jeg er emig med de andre; du må ikke bekymre deg for noe du ikke har prøvd ut enda. Kanskje den passer perfekt for deg.
Gjest lillemari Skrevet 5. desember 2003 #12 Skrevet 5. desember 2003 så lenge du er jomfru,vil ikke den bli liten for deg,verre hvis du har hatt en sexpartner med stort utstyr og tderetter treffer en med mye mindre,da ville du nok merket forskjell. men sexn kan være like bra fordet :D
Rapitap Skrevet 5. desember 2003 #13 Skrevet 5. desember 2003 Jeg har faktisk prøvd en som var så liten at jeg omtrent kunne ha beholdt strømpebuksa på.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #15 Skrevet 5. desember 2003 Min penis er ca 12 cm i erigert tilstand, og jeg var kjempeflau for dette og kviet meg fryktelig for å ha sex av frykt for at den skulle være for liten. Men da jeg prøvde oppdaget jeg jo at den absolutt ikke var for liten. Det er riktignok visse samleiestillinger som blir vanskelig eller kanskje umulig med den størrelsen, men med de riktige stillingene, og ikke minst den rette holdningen og forståelsen fra min partners side, så opplever jeg ikke at størrelsen er noe problem lenger, hverken for meg eller min partner. Ellers er jo ikke penisen det eneste "redskapet" for å oppnå et tilfredsstillende sex-liv. Minst like viktig er fingre, tunge, kreativitet, og viktigst av alt: evne og vilje til å godta hverandre slik man er og sammen gjøre det beste ut av det man har.
Nusse Skrevet 6. desember 2003 #16 Skrevet 6. desember 2003 Som jomfru kommer du helt sikkert til å være mer enn trang nok for ham! Og du kan trygt si til gutten din at han ikke må være så opptatt av dette! Selv har jeg en liten penis på bare 12,5 cm. I likhet med gjesten over hadde jeg som ungdom komplekser for dette, trodde nærmest jentene ville bryte ut i latter når de fikk se den! Selvfølgelig (og heldigvis) er det ikke slik i virkeligheten. Vi gutter reagerer vel f.eks ikke negativt om brystene under push-up BHen ikke er fullt så spenstige? Ellers er det litt påfallende hvor mange som sier de har "utstyr" på 18-20 cm. I følge statistikken er 15 cm gjennomsnitt, og det betyr at det er like vanlig med en 12cm som en 18cm, og like sjeldent med en 20cm som en 10cm! Grunnen til at jeg skriver dette innlegget, er for å fortelle at jeg er kjempefornøyd med min egen "lillegutt" i dag, og ikke kunne tenkt meg å bytte med en hvilken som helst 18cm! Jeg har hatt utrolig mye gleder, og fremforalt har den aldri sviktet meg når jeg har trengt en innsats! Det er også veldig deilig å kunne komme helt inn i skjeden, slik at området rundt penisroten kommer i intim berøring med jentas ytre kjønnsorganer. Tror faktisk det er ganske ubehaglig for de fleste kvinner å bli presset hardt mot livmorhalsen i skjedebunnen! Min hjertesak er at det er så alt for mange, og det gjelder vel faktisk ennå flere jenter enn gutter, som går rundt og har komplekser for at de ikke er "bra" nok! Skulle ønske det kunne bli slutt på dette våset! Alle vi som er så heldige å være funksjonfriske, kan få oppleve kjærlighet, og ha et utrolig deilig sexliv, tross alle våre små og ubetydelige skavanker! Skulle ønske du kunne formidle noe av dette til kjæresten din! :
Gjest Gutt22 Skrevet 6. desember 2003 #17 Skrevet 6. desember 2003 Well said, Nusse Jeg synes åpningsinnlegget i denne diskusjonen sier mye om hvor mye "mas" det er om penisstørrelse i samfunnet, kanskje særlig når det gjelder unge mennesker. Her har vi en jente som er redd for at kjæresten er for liten for henne allerede før hun har prøvd den (eller noen annen penis) og det attpåtil når den egentlig er helt normal.. ! Dette sier vel litt om hvordan folk blir påvirket herfra og derfra.. Her virker det jo som om typen også har vært flink til å gjøre henne "redd", da.
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #18 Skrevet 6. desember 2003 Det mest overfladiske jeg har hørt på lenge. Bekymr deg heller for deg selv,at du er for vid eller trang.......Oppriktig talt! Det finnes viktigere ting å bekymre seg for. Hvor gammel er du egentlig?
Nusse Skrevet 6. desember 2003 #19 Skrevet 6. desember 2003 Det mest overfladiske jeg har hørt på lenge. Bekymr deg heller for deg selv,at du er for vid eller trang.......Oppriktig talt! Det finnes viktigere ting å bekymre seg for. Hvor gammel er du egentlig? Synes faktisk ikke du skal geipe av gjest06 og kjæresten hennes! Vi har vel alle kjent hvordan det føles å være en usikker ungdom, og hvordan slike bagateller kan tårne seg opp til å bli kjempeproblemer? Jeg vil faktisk skryte litt av dette paret som har en så fin åpenhet overfor hverandre. Slett ikke alle har det sånn, i hvertfall ikke alle "voksne".
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #20 Skrevet 7. desember 2003 Utifra min mening er forfatteren av det første innlegget et typisk eksempel på farging av dagens syn på sekualitet og kropper, både kvinnelige og mannlige Bekymring av størrelse når man fortsatt er jomfru tror jeg ikke er noe man skal tenke så veldig mye på..... Man har vel nok med å bekymre seg for om dette kommer til å gjøre vondt eller ikke.... Hehe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå