Gå til innhold

Folk som spiser av maten din

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du vært borti folk som smaker/tar av maten din på restaurant? Jeg har en venn som gjør dette. Han kommenterer hva og hvordan jeg spiser, at jeg har lagt igjen grønnsaker på tallerkenen eller snurrer spagettien feil feks. Og så ender han nesten alltid opp med å forsyne seg av min mat når han er ferdig med sin. Har han spesielt dårlig oppdragelse, eller finnes det flere slike? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Har egentlig alltid fått hatt maten min i fred :) hender samboeren spør hvis han bestiller noe annet.

Gjest Consensio
Skrevet

Folk tolker jeg som fremmede, så nei :fnise:

Når det gjelder gode venner og mannen min, så har jeg ingenting imot at de smaker av mine mat :)

Men om de skulle drive å kommentere slik din venn gjør, så hadde jeg sagt at de får holde kjeft eller gå en annen plass. Kritisering på den måten orker jeg ikke å høre på.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok reagert hvis en venn hadde gjort det uten å spørre, men jeg og kjæresten spiser av hverandres mat rett som det er. Også er han veldig glad i å stjele til seg en bit eller to når han har spist ferdig maten sin, men jeg blir bare sur hvis jeg er veeeldig sulten eller spiser dessert, for dessert har jeg alltid plass til.

Skrevet

Det er bare frekt å ta maten til andre :nei:

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen tar for seg av maten min uten å spørre pent, så kakker jeg dem bare lett i handa med gaffelen :fnise: De gjør ikke det igjen.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Det syns jeg minner om dårlig oppdragelse. Med mindre det er ens egen samboer eller kjæreste da ;) Jeg tar mat fra kjæresten stadig vekk og det gjør han hos meg også. Vi bruker å bestille forskjellige ting når vi er på restaurant, sånn at vi kan smake på hverandres mat. Men det er ikke det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...