marte93 Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Skal reise til utlandet etter videregående og har tenkt å kombinere dette med studier. Hadde i utgangspunktet meldt meg på og fått plass ved moteledelse og entrepenørskap i New York gjennom gateway college, men sa fra meg plassen da jeg følte jeg ikke ville få bruk for dette. Nå tenker jeg å ta noe med idrett, men klarer ikke bestemme meg for hvilket studie og hvilken organisasjon jeg skal ta. - Gateway college tilbyr Idrett 1, som er et praktisk/teoretisk studium med innføring i forskjellige idretter. Dette finnes både i Bali og Mexico. De tilbyr også Idrett 2, som er et litt mer teoretisk fag. Kun i Bali. - Gostudy tilbyr Idrett 1 i Bali, men med litt andre idretter og oppbygging av fag osv.. - Så har vi også active education som har Idrett 1 i Bali og Brasil. Noen som har erfaringer? Helst fra de seneste årene; 2010 og 2011 da studiene forandrer seg veldig. Anbefalinger?
La Luna Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 http://www.ansa.no/Om_ANSA/Etiske-retningslinjer/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå