Gå til innhold

Misjonær - med kvinnen oppå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det egentlig med misjonær med kvinnen på topp?

Tenker ikke på cowboy, men misjonær ;)

Har alltid hatt problemer med å få orgasme, men én gang skjedde det ganske fort og da var det misjonær og jeg var på topp.

Fikk styrt tempoet selv og også stimulert klitoris siden man blir så nært partneren.

Men hva synes menn om det?

Er det ubehagelig at dama legger seg over hele deg og kanskje puppene kommer i ansiktet? :P

Illustrasjon: http://www.cosmopolitan.com/cm/cosmopolitan/images/1D/the-ride-of-your-life-sp_md.jpg

Synes denne stillingen er bedre enn cowboy f.eks. fordi det blir mer intimt og særlig i et nytt forhold så er det litt ubehagelig å sitte oppreist, siden man blir så blottet liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Høres bra ut. Kyssing er også veldig viktig for min del.

Men akkurat den bevegelsen man gjør når man ligger opp, kan være litt vanskelig. Men det kommer seg kanskje med trening? :) Klarer ikke gjøre det så fort i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Høres bra ut. Kyssing er også veldig viktig for min del.

Men akkurat den bevegelsen man gjør når man ligger opp, kan være litt vanskelig. Men det kommer seg kanskje med trening? :) Klarer ikke gjøre det så fort i allefall.

Det gjør ingenting, det må ikke være fort for å være bra :)

Og kjæresten din liker det sikkert, spesielt hvis han merker at du liker det veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn damer som altid skal ligge nederst. Skal mannen gjøre all jobben ? Bah. Liker å bli dominert (bestemte damer) mens dama sku altid vere nederst. Er hun øverst (eller rir) får man jo følelsen av at hun vil dette, at hun faktisk kontrollerer deg mer.

Når hu bare ligger der som en sekk og du må gjøre alt får du faen ikke følelsen av at ho vil det. Faen asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre enn damer som altid skal ligge nederst. Skal mannen gjøre all jobben ? Bah. Liker å bli dominert (bestemte damer) mens dama sku altid vere nederst. Er hun øverst (eller rir) får man jo følelsen av at hun vil dette, at hun faktisk kontrollerer deg mer.

Når hu bare ligger der som en sekk og du må gjøre alt får du faen ikke følelsen av at ho vil det. Faen asså.

Pms eller, sinnataggen? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det egentlig med misjonær med kvinnen på topp?

Tenker ikke på cowboy, men misjonær ;)

Har alltid hatt problemer med å få orgasme, men én gang skjedde det ganske fort og da var det misjonær og jeg var på topp.

Fikk styrt tempoet selv og også stimulert klitoris siden man blir så nært partneren.

Men hva synes menn om det?

Er det ubehagelig at dama legger seg over hele deg og kanskje puppene kommer i ansiktet? :P

Illustrasjon: http://www.cosmopolitan.com/cm/cosmopolitan/images/1D/the-ride-of-your-life-sp_md.jpg

Synes denne stillingen er bedre enn cowboy f.eks. fordi det blir mer intimt og særlig i et nytt forhold så er det litt ubehagelig å sitte oppreist, siden man blir så blottet liksom.

Nei det er ikke ubehagelig, det er nesten meningen at puppene skal komme iveien! :lur:

Me like! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Høres bra ut. Kyssing er også veldig viktig for min del.

Men akkurat den bevegelsen man gjør når man ligger opp, kan være litt vanskelig. Men det kommer seg kanskje med trening? :) Klarer ikke gjøre det så fort i allefall.

Vel, i den stillingen foretrekker jeg at mannen holder meg fast mens han støter opp inni meg. Ufattelig deilig, og blir intimt også når jeg bøyer meg ned mot ham så brystene mine berører brystkassens mens vi kysser intenst. Himmel på jord. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...