Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man er gjerne fornøyd med en wildfire, men kun uten å ha prøvd noe annet. En desire hd spiser en slik som mellommåltid. Videre å si at dyrt ikke er best, hva ef det for et utsagn?

Man får det man betaler for.

Videoannonse
Annonse
Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg har Desire HD og er KNALL fornøyd.

Men jeg kan si at jeg er imponert av Huawei sine telefoner.

Må også skryte av de nye WP7 telefonene, jeg har aldri vært bore i smarphone med så god flyt, mektig imponert av hva Microsoft har gjort der!

AnonymBruker
Skrevet

Spar heller pittelitt til til Samsung Galaxy S II. Elsker den nye mobilen min, og jeg er vanligvis en mobilhater ;)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg kjøpte Xperia Active til samboeren min til jul.

På spaceworld skulle de ha 2998,- med abo og 3998,- uten. Med hans abo regnet jeg ut at det lønte seg å kjøpe bare telefonen, men jeg synes fortsatt det var dyrt. Jeg kikket på netonnet.no, og fant samme telefonen til 2149,- uten abo. Og har nå en veldig fornøyd samboer.. :ler:

Skrevet
Man er gjerne fornøyd med en wildfire, men kun uten å ha prøvd noe annet. En desire hd spiser en slik som mellommåltid. Videre å si at dyrt ikke er best, hva ef det for et utsagn?

Man får det man betaler for.

Det er ikke sikkert man trenger det dyreste. Alle har ikke samme behov. Desire HD er f.eks. en diger telefon, og mange liker mindre telefoner.

Skrevet

Det er ikke sikkert man trenger det dyreste. Alle har ikke samme behov. Desire HD er f.eks. en diger telefon, og mange liker mindre telefoner.

joda DHD er en diger telefon, men det går ann å finne telefoner med lignende hardware og mindre skjerm.

problemet med wildfire og en del andre budsjett telefoner er derimot det latterlig lave interne lagringsminnet, underdimensjonert cpu/hurtigminne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...