Gjest Cuddly Skrevet 27. januar 2004 #21 Del Skrevet 27. januar 2004 Nightgrl: føles det litt lettere psykisk nå; når du tross alt vet at du er i stand til å bli gravid? Selfølgelig trist å miste, men likevel - har tenkt litt rundt det der... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 27. januar 2004 #22 Del Skrevet 27. januar 2004 My: Ja, det gjør det. Nå er jeg liksom sikker på AT vi får det til, men er jo fortsatt usikker på NÅR vi får det til... Jeg har også en liten teori om at det var nettopp derfor jeg ble gravid - for det skjedde ikke lenge etter at vi hadde vært hos legen og fått de siste resultatene på prøvene fra utredningen om at alt var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 27. januar 2004 #23 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, blir jo sikkert uansett urolig for at det skal ta to nye år... men det gjør det sikkert ikke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 27. januar 2004 #24 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg klamrer meg til det alle sier om at det er lettere å bli gravid etter å ha mistet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Skrevet 27. januar 2004 #25 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg klamrer meg til det alle sier om at det er lettere å bli gravid etter å ha mistet! Har hørt det jeg og. Mista selv i jula, så vi prøver igjen. Har ikke fått tante rød ennå, så kanskje. Tror ikke det, men det er lov å håpe. stresser ikke med det, tar det som det kommer. Skjer det så skjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå