Gå til innhold

Er alle ivrige prøvere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker - anonym nå

Etter å ha lest litt her inne, får jeg inntrykk av at alle sammen er veldig ivrige prøvere som har full kontroll over hvilke tidspunkter de har størst sjans å bli gravid på o.s.v. Stemmer det?

Vi har ikke pratet så mye om akkurat det, vi tar det som det kommer og kommer nok ikke til å ha "plikt-sex" bare fordi det er større sjans for å bli gravid på et tidspunkt enn et annet. Er det fler som tar det litt rolig sånn som oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, er ikke av dem som måler tempen, beregner EL, luthealfase osv. osv. Men det er fordi jeg er så fordømt IVRIG på andre områder, at jeg må prøve å beherske meg litt. Har måttet be mannfolket om ikke å snakke så mye om graviditet også, for jeg blir nærmest manisk av det. :hoho:

Pliktsex er det ikke snakk om. Vi har uansett sex så ofte at den biten skulle være i orden. Det eneste jeg tar hensyn til er å få i meg vitaminer, omega3, folsyre, og et par helsekostpreparater som visstnok skal gjøre susen. :oops: Har også kutta ut kaffen!

Jeg vet ikke, har ønsket meg barn så lenge at jeg syns det er fantastisk å være i gang. Vet at ventetiden blir enda lenger hvis jeg tenker så mye på det, men jeg greier bare ikke å ha en laid-back innstilling til det her... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har heller ikke vært inne på dette med å finne ut nøyaktig når jeg har EL, og vi har heller ikke "pliktsex". Folsyre har jeg gått på en stund, og vitaminer har jeg alltid vært flink til å ta, men uttenom det så har det bare vært å vente......Men nå har det begynt å nærme seg et år siden jeg sluttet på "pillen" og da har jeg begynt å tenke litt mere på det. Så nå kommer jeg nok kanskje til å følge litt mere med..... Vil jo gjerne bli gravid..... Hadde et veldig avslappet forhold til det, og har det delvis enda, men jeg merker på meg selv at jeg tenker mere å mere på det....

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops:

Det var meg over her.....hadde glemt å logge inn jeg.....kjempe flaut......

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vi er prøvere av typen det skjer når det skjer, og har sex når vi har lyst :blunke:

- ingen "vi skal p*le onsdag kl 17" her i gården! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo verdt å tenke på at naturen har laget kroppen så finurlig at damene blir mer lystne under eggløsningen.. kroppen full av lysthormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å si at vi har prøvd, mer eller mindre, siden april. D er fordi vi tar d litt som d kommer. Har mest sex rundt EL, men d er fordi jeg har mest lyst da... man er jo gjerne litt våtere da, noe jeg synes er fint med de dagene :wink: men d er jo ikke alltid svømmerne kommer på rett plass da..... lillemumannen synes d er litt kjedelig hvis han MÅ sende de inn i livmora hver gang, men til tider sier jeg bare: DE SKAL INN DIT IDAG !! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Det er jo verdt å tenke på at naturen har laget kroppen så finurlig at damene blir mer lystne under eggløsningen.. kroppen full av lysthormoner.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo verdt å tenke på at naturen har laget kroppen så finurlig at damene blir mer lystne under eggløsningen.. kroppen full av lysthormoner.

:-?

Dette er helt motsatt hos meg - jeg har mindre lyst i EL-tiden :-?

OG det er jo litt upraktisk da, men hva gjør man vel ikke.

Av Pergotime fikk jeg litt mer lyst, men da var det smerter i EL-området som ga meg en "sex - neitakk"-holdning :-?

Det skal ikke være enkelt :wink:

____

Kan vel bare konludere med at det meste er forskjellig fra person til person her, som så mye annet.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker - anonym nå

Av Pergotime fikk jeg litt mer lyst, men da var det smerter i EL-området som ga meg en "sex - neitakk"-holdning :-?

Jeg er helt blank. Hva er egentlig Pergotime? Hvor får man kjøpt det og hvordan fungerer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt blank. Hva er egentlig Pergotime? Hvor får man kjøpt det og hvordan fungerer det?

All medisinsk behandling skal du få av din lege som har utredet deg og som vet hav akkurat du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker - anonym nå
All medisinsk behandling skal du få av din lege som har utredet deg og som vet hav akkurat du trenger.

Naturligvis! Lurte bare på hva det var.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Må bare svare på det opprinnelige spørsmålet:

Nei, vi timer ingenting, vi "prøver" ikke engang offisiellt, men skjer det så skjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Ivrig -ja. Prøver-nei. :hoho: Vi skal ikke begynne prøvingen før i april vi, imens er jeg her og snapper opp informasjon! :D

Når april kommer så kommer vi nok til å prøve å treffe eggløsningen, men ellers ikke noe ekstra styr med det første!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Har ofte sex i utgangspunktet..prøver ikke å være altfor bevisst med å "time inn" tidspunkt for EL...ingen ide siden jeg lider av PCO..vi prøver og prøver og prøver og prøver......

Lang ventetid på hjelp gjør jo at vi har mye tid til å øve oss på...på produksjonen altså!

Fikk estimert ventetid på sykehuset på 6 mnd....

Tror det hadde vært veldig slitsomt for begge parter om vi bare hadde sex fordi vi skulle lage barn/prøve å lage barn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg antar at jo lengere man har prøvd, jo mer ivrig blir man etter at det skal klaffe, og EL o.l blir viktigere :wink:

Når man i tillegg jobber turnus opg har en 2-åring i hus, så har ihvertfall ikke vi sex så jevnlig at EL blir uviktig. Man kan kanskje kalle det pliktsex av og til, men vi prøver jo å gjøre det til noe positivt da.

Ja vi er ivrige prøvere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat kalle meg prøver nei. Er her inne fordi jeg kanskje er gravid, uten egentlig å ha prøvd. Håper jeg er gravid. Hvis jeg ikke er det, blir det nok ikke lenge før jeg kan kalle meg prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver - JA!

Ivrig - JAAAA!

Har vært prøver i to og et halvt år, ble gravid november men mistet rett før jul. Er i gang igjen nå, mer ivrig enn noen gang. Jeg er ganske fokusert på når jeg har EL, og det kan vel kanskje bli tendenser til pliktsex (eller tvang fra min side???), men det går da bra.. Hehe. Sambo har jo lyst på barn han også! :ler:

Det skal neimen ikke være lett dette... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...