Gjest sandymor Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Noengang opplevd at du møter en person, og tenker dette må være for godt til å være sant? Nå har det seg sånn at jeg vil så dypt og inderlig gjerne finne igjen en person jeg møtte for en to ukers tid siden. (Vi møttes ved gaten på gardermoen en time før avreise. Jeg hadde sittet å sovet, sikkert snorket og hele pakka, og våknet med at han småflirte og smilte til meg. Jeg tenke bare for en raring som "ser på folk når de sover". Men det endte med at vi vekslet en del ord hele veien. Vel framme på flyplassen etter landing, ender vi opp med å stå igjen som de siste på flyplassen og fryse utenfor. Jeg visste ikke denne mannen var der ennå engang. Men så kom han, og begynte å snakke, jeg glemte fort hvor kaldt det var, og jeg fikk vite at han var dansk og var her i norge for å oppleve norges skjulte skatter, og han var veldig fasinert av landet vårt. Kan innrømme at jeg var skeptisk til denne personen som prøvde å "sjekke noen opp" meg på flyplass/fly, hvem gjør det liksom?. men framme på taxi-plassen gikk det plutselig opp et lys for meg, og jeg falt fullstendig. Fikk hjertebank faktisk.like fort som lyset kom, endte jeg opp med å hoppe inn i bilen, og dra av sted. han sto der og ventet på at jeg skulle hoppe ut igjen og så ikke bort et sekund, men sky som jeg var dro jeg. Angret med en gang. Hadde han ville ta en kaffe, hadde han kjørt etter meg. Håpefull som jeg var, innså jeg at det var absurd. Jeg hadde rett og slett bare avvist han. Lørdagen, dagen etterpå, lette jeg utestedene rundt etter denne personen uten hell. Søndagen satt jeg meg ned på turistkontoret han skulle ta buss ifra, og ventet. Nå vil jeg finne denne personen. Har prøvd å snakke med alle mulige personer om få utlevert passasjerliste til flyet, men får beskjed om at det ikke er lov. Hvor skal jeg begynne? Ingenting kan vel være umulig i denne verden ?
Gjest evo6 Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 ikke for å ødelegge noe.men glem det. du har ikke sjanse å finne en person som du ikke vet navnet på... hva skal du gjøre. gå igjennom alle facebook profiler på danskemenn. lykketil.. du skriver skjebnen .... er det skjebne bestemt .så treffes dere igjen uten at du skal leite deg ihjel... derfor det heter skjebnen:)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 1) Sett inn en annonse i en dansk avis. 2) Snakk med en synsk person. 3) Hvis skjebnen vil at dere skal være sammen, dukker han nok opp en gang et eller annet sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå