Antheia Skrevet 9. oktober 2011 #1 Skrevet 9. oktober 2011 Er det bare jeg som syns det er nok syngeprogrammer på TV nå? Vi har Idol, X-Faktor, halvveis Norske Talenter, og nå skal det jaggu komme enda et program? "Meld deg på The Voice i dag! Vi er på jakt etter Norges beste stemme!!" Er det virkelig noen stor forskjell på alle disse programmene (utenom NT da, som har alle slags talenter)... Jada, jeg vet det går an å velge å se på, noe jeg akter å ikke gjøre, men kan de ikke fylle tv-skjermen med noe nytt, og ikke bare skifte navn på de programmene som allerede finnes? 14
altflyter Skrevet 9. oktober 2011 #2 Skrevet 9. oktober 2011 Haha... Tror aldri folk får nok av hjerneutblåsende programmer... 1
HedvigR Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Vel.. jeg likte den amerikanske versjonen av The Voice, og synes konseptet var ganske annerledes, og bedre enn de andre programmene. Men tviler på at det vil fungere like bra her, særlig siden det vil bli sendt rett etter at Idol er ferdig, til og med på samme kanal! Vi er rett og slett ikke et stort nok land til at vi har nok talent til disse programmene 2
Gjest Survival Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tror ikke virkelige talenter ville meldt seg på slike programmer...
Djungelvrål Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Synes idol, norske talenter ol. er 1000 ganger mere givende enn big brother, paradise og resten av den flaue rukla. I idol presterer de ihvertall noe! 4
MarianneE Skrevet 14. oktober 2011 #7 Skrevet 14. oktober 2011 Synes idol, norske talenter ol. er 1000 ganger mere givende enn big brother, paradise og resten av den flaue rukla. I idol presterer de ihvertall noe! Sant nok. Allikevel... Jeg er lei sånn "talent TV" Veldig lei! 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #8 Skrevet 14. oktober 2011 Sant nok. Allikevel... Jeg er lei sånn "talent TV" Veldig lei! Men må du se på da, hvis du er så lei? Det har jo kommet en del bra artister ut av Idol og Norske Talenter. 1
kazcade Skrevet 14. oktober 2011 #9 Skrevet 14. oktober 2011 Det har jo kommet en del bra artister ut av Idol og Norske Talenter. Hvem da for eksempel? 5
bergensbabe87 Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Er så drittlei av sånne programmer jeg også ja! Men tv2 har vel ikke noe bedre å fylle fredagakveldene med dessverre :S Endret 15. oktober 2011 av bergensbabe87
MarianneE Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Sant nok. Allikevel... Jeg er lei sånn "talent TV" Veldig lei! Men må du se på da, hvis du er så lei? Det har jo kommet en del bra artister ut av Idol og Norske Talenter. Hvem har sagt at jeg ser på??? 1
challenger Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har alltid vært den som har fulgt med på alt av norske talentprogrammer til enhver tid, men nå begynner jeg faktisk å bli lei, synes det er oppbrukt og kjedelig. Hadde gleda meg til idol begynte igjen, men nå står tv'n bare på i bakgrunnen og jeg gidder knapt å høre på. Det fenger meg ikke lenger liksom, synes jeg har hørt alt før. Så ja, det er nok med sånne programmer nå egentlig. Det er jo omtrent det samme alt.
Manolo Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Hvem da for eksempel? Herregud. Kurt Nilsen!! Alexander With, Tone Damli, Alejandro Fuentes, Elin Gaustad.
HedvigR Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Herregud. Kurt Nilsen!! Alexander With, Tone Damli, Alejandro Fuentes, Elin Gaustad. Har Alexander hatt noe særlig suksess egentlig? Elin Gaustad vet jeg ikke hvem er, hva har hun vært med på? Gaute har jo hatt ganske mye suksess med det han har gitt ut.. hmm.. ellers husker jeg ikke så mange 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Herregud. Kurt Nilsen!! Alexander With, Tone Damli, Alejandro Fuentes, Elin Gaustad. Det er jo ikke spesielt imponerende da, jeg har bare hørt navnet til Kurt og to til som jeg kan huske. Men jeg var lei av Idol etter én runde, så jeg skal ikke påstå at jeg har fulgt med i det hele tatt. Synes absolutt ikke vi trenger flere talentshow. Egentlig trenger vi ikke mer reality i det hele tatt. Endret 15. oktober 2011 av Raindrops
Manolo Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Har Alexander hatt noe særlig suksess egentlig? Elin Gaustad vet jeg ikke hvem er, hva har hun vært med på? Gaute har jo hatt ganske mye suksess med det han har gitt ut.. hmm.. ellers husker jeg ikke så mange Alexander With hadde en hit med Worth it sammen med Lene Marlin i fjor. Still Awake, tittelsporet på plata er veldig bra. Elin Gaustad var med på første runde av X-faktor, og hadde en megahit med låten Confessional Song. Hun turnerte også landet sammen med Kurt Nilsen. Deres duett The water is wide er jo bare nydelig. Litt rart at dere er lei av reality talentkonkurranser når dere åpenbart ikke har sett på noen av de.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 Er det bare jeg som syns det er nok syngeprogrammer på TV nå? Vi har Idol, X-Faktor, halvveis Norske Talenter, og nå skal det jaggu komme enda et program? "Meld deg på The Voice i dag! Vi er på jakt etter Norges beste stemme!!" Er det virkelig noen stor forskjell på alle disse programmene (utenom NT da, som har alle slags talenter)... Jada, jeg vet det går an å velge å se på, noe jeg akter å ikke gjøre, men kan de ikke fylle tv-skjermen med noe nytt, og ikke bare skifte navn på de programmene som allerede finnes? Enig der men er jo likt med andre realityshows og, ikke bare syngeprogrammene. Hva er egentlig forskjellen på paradise Hotel, Big brother og fristet? 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Alexander With hadde en hit med Worth it sammen med Lene Marlin i fjor. Still Awake, tittelsporet på plata er veldig bra. Elin Gaustad var med på første runde av X-faktor, og hadde en megahit med låten Confessional Song. Hun turnerte også landet sammen med Kurt Nilsen. Deres duett The water is wide er jo bare nydelig. Litt rart at dere er lei av reality talentkonkurranser når dere åpenbart ikke har sett på noen av de. Men hvis man må ha sett programmet for å vite hvem alle disse menneskene er, så har de vel ikke akkurat slått igjennom med stor suksess. 3
Kosemose Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Tror vi begynner å nå et metningspunkt nå ja, når det gjelder Tv der folk skal stemmes ut/hjem. Enten de danser, synger, har sex, krangler eller når toppen av et fjell. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå