Gå til innhold

jeg er MYE kåtere enn ham, problem!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med ham, men som jeg sier, han svarer bare at han er ikke kåt, tenker ikke på sex, har ikke lyst, så da blir det ikke noe... Nå nevnte jeg forresten dette om testosteron og sånt, han ble bare sur, fordi det er jo ikke noe i veien med ham selv, mener han..

haha ganske morsomt!!

har, eller er i akkuratt samme situasjon som deg!!

typen min er aldri kåt han heller, må nesten tvinge han hver gang, og det med at trening øker lysten er bare TULL, fordi typen min trener hver eneste dag!!

jeg har funnet ut at jeg bare må leve med det, folk har foskjellig lyst og det må man akseptere:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han minner om meg, slik jeg hadde det for 15-20 år siden. Og det var veldig frustrerende for meg også. Så tok vi kontakt med legen. Nå har jeg tatt testosteronsprøyter i 15 år og har et utmerket forhold til sex.

så det kan være en årsak til lav sexlyst, hos menn?

jeg har trodd problemet ligger ved at typen min er homofil:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

lave nivåer av testosteron kan ha flere årsaker (depresjoner og overvekt er vel de to vanligste årsakene selv om det kan være andre årsaker utover disse) men det skal ikke mer til enn en blodprøve for å finne ut av det. lave nivåer av testosteron gir mindre sexlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..skal være litt flåsete her nå... Hvis det var en mann som hadde skrevet dette innlegget så tviler jeg på at diskusjonene hadde omhandlet hormonelle ting osv... Tror jaggu han hadde fått beskjed om å hjelpe til mer hjemme gitt..

Skjønner frustrasjonen din TS.. jeg har det tildels sånn selv.. Har mye større sexlyst enn fruen.. og det er jævlig frustrende..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..skal være litt flåsete her nå... Hvis det var en mann som hadde skrevet dette innlegget så tviler jeg på at diskusjonene hadde omhandlet hormonelle ting osv... Tror jaggu han hadde fått beskjed om å hjelpe til mer hjemme gitt..

Skjønner frustrasjonen din TS.. jeg har det tildels sånn selv.. Har mye større sexlyst enn fruen.. og det er jævlig frustrende..!

Det tror jeg også :)

Dessuten tror jeg ikke det å ikke ville ha sex med enn én gang i uka er så veldig uvanlig og et tegn på unormalt lav sexdrift. Det er rett og slett ganske mye som skal til for at man skal klaffe 100% seksuelt.

Jeg kan omtrent ikke få for mye sex. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å både starte og avslutte dagen med sex. Dette skjer jo veldig sjeldent i mitt samliv, men jeg er jo ikke forsømt av den grunn - selv om jeg blir frustret om det går mer enn to dager mellom hver gang. Jeg har rett og slett bare måttet lære meg å leve med å ikke få sex hver bidige gang jeg kunne tenkt meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Kan ikke forstå men som ikke vil ha sex med sine kvinner. Jeg selv skulle knullet flere ganger om dagen om jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm..skal være litt flåsete her nå... Hvis det var en mann som hadde skrevet dette innlegget så tviler jeg på at diskusjonene hadde omhandlet hormonelle ting osv... Tror jaggu han hadde fått beskjed om å hjelpe til mer hjemme gitt..

Skjønner frustrasjonen din TS.. jeg har det tildels sånn selv.. Har mye større sexlyst enn fruen.. og det er jævlig frustrende..!

Når damer har lav sexlyst, så kommer det stadig opp påminnelser om at hormonprevensjon kan dempe sexlyst, dette er noe dere bør sjekke. Hva med å droppe pilla til dama di ett år, og heller bruke gummi?

Er du flink til å fyre opp dama di med omfattende tafsing til enhver tid? Klår du på henne hver gang du passerer i nærheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten glemt denne tråden her.. Ts her, vi er ikke sammen lenger. Vet ikke hva vi drev med, men jeg innså til slutt at det var jeg som tok initiativet, jeg som ville være med ham, jeg som sa jeg ville treffe ham, jeg som sa jeg ville ha sex, jeg som ba om komplimenter osv. Jeg fikk aldri noe av dette på hans eget intiativ, så jeg stakk. Og han ble ikke lei seg over det heller, så vet ikke hva som skjedde. Kanskje han aldri var interessert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

Stakkars deg . 1-2 ganger på 14 dager er så jævlig lite. Det må være noe "galt" gutter er jo alltid kåte:P

Endret av Setareh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten glemt denne tråden her.. Ts her, vi er ikke sammen lenger. Vet ikke hva vi drev med, men jeg innså til slutt at det var jeg som tok initiativet, jeg som ville være med ham, jeg som sa jeg ville treffe ham, jeg som sa jeg ville ha sex, jeg som ba om komplimenter osv. Jeg fikk aldri noe av dette på hans eget intiativ, så jeg stakk. Og han ble ikke lei seg over det heller, så vet ikke hva som skjedde. Kanskje han aldri var interessert..

Jeg ønsker at du finner deg en skikkelig entusiast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker at du finner deg en skikkelig entusiast!

Tusen takk, jeg også! Godt å føle seg ønsket, og verdsatt, slik man selv ønsker og verdsetter partneren.

ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Hvorfor bo sammen som par når det er på den måten. Han burde ikke ha noe annet en venner og gode venner. Ikke en kvinne som han skal bo sammen med å la gå på sultegrensen når det gjelder sex. Du som bor med han burde ikke haste bort flere år med han. Elsker du han, så kan du elske han som god venn, men se til å bli forelsket i en som kan tilfredsstille deg og helst mer en det. Gi deg slikk, intim massasje, kuk så det holder og orgasmer i tid og "u-tider". Kast ikke bort flere år med den trehesten din.

Han fortjener deg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet akkurat hvordan det føles... Vi er et par i 20-årene, har vært sammen i tre år. Han vil bare ha sex maks 2 ganger i måneden, og slikt har det vært lenge. Det har vært en lang psykisk nedtur å være sammen med en som aldri har lyst, for hvor ligger logikken i det? Det er da menneskelig natur å krype til køys sammen når man elsker hverandre og i utgangspunktet tenner på hverandre?

Jeg har prøvd å ta opp dette mange ganger, og prøvd å forklare hvor tungt det er å ikke føle seg tilstrekkelig. Det ER vanskelig å forstå at en som elsker deg ikke vil noe mer. Det er faktisk bare ikke logisk... Men min samboer har gjort det klart og tydelig at han i perioder enkelt og greit ikke har lyst. Hva skal man gjøre da? Vise respekt og forståelse og håpe at ting bedrer seg? Godta partneren og hans følelser? Jeg syns det virker egoistisk å dumpe noen fordi det ikke er nok sex i forholdet, men kanskje det ikke er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...